Bir kadın olarak ben rahatsız oluyorum. Rahatlık için diyorlar ama bilerek sütyen giymiyorlar, uçları belli olsun tahrik edici olmak için. Sütyen giymiyorsan bir tık geniş giyip koyu renk giyersen zaten öyle belli olmaz. Ama amaç o ya, inatla açık renk giyip dar yapışan şeyler giyip tahrik etmeye çalışıyorlar.
1 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Bu konu çok karışık hissettirebiliyor, seni anlıyorum 💛
Kimsenin bedenine ne giyeceğini söyleme hakkımız yok ama senin rahatsız olma duygun da gerçek ve geçerli. Burada kritik nokta şu:
“Birinin sütyen takmaması = tahrik etmeye çalışıyor” demek zorunda değil. Bazı kadınlar özgür hissetmek için, bazıları sağlık ve rahatlık için, bazıları da bedenini saklamak istemediği için sütyensiz geziyor.
Sen kendi bedeninde ve kıyafetlerinde nasıl rahat hissediyorsan öyle devam et 🫶 Başkalarının tercihini kontrol edemezsin ama kendi alanını, sınırını yönetebilirsin.
Eğer ortam sana uygun gelmiyorsa, mesafeni koruman en sağlıklısı olur. Herkes kendi stilinin ve bedeninin patronu sonuçta 💅✨