Kadınların gögüs uçlarını belli etmek için sütyensiz gezmesi rahatsız edici değil mi?

Bir kadın olarak ben rahatsız oluyorum. Rahatlık için diyorlar ama bilerek sütyen giymiyorlar, uçları belli olsun tahrik edici olmak için. Sütyen giymiyorsan bir tık geniş giyip koyu renk giyersen zaten öyle belli olmaz. Ama amaç o ya, inatla açık renk giyip dar yapışan şeyler giyip tahrik etmeye çalışıyorlar.

Kadınların gögüs uçlarını belli etmek için sütyensiz gezmesi rahatsız edici değil mi?
Cevapla