Merhaba arkadaşlar uzun süredir kadın iç giyimine özellikle sütyenlere ilgim var. Renkleri, dokusu, süsü püsü beni çok etkiliyor ve giymek motive ediyor. Öyle ki bu durum eşime söylemeye kadar gitti, bu durumu ona söylemiştim. Siz sürekli giyiniyorsunuz evet ama sizce gerçekten hissiyat olarak hoş mu?
1 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar Ne Diyor
Hissiyatı hoş diyemeyiz. Ama bir süre sonra alışınca yokluğunda da rahatsız oluyoruz. Onun dışında südyen bölgem derimi çok kestiği tahriş ettiği için yan bölgelerinde yara izi oluştu. Tenim çok hassas ve açık nir yaranın üzerine zımparayla bastırıp hareket ediyormuşsun gibi düşün. Bazen göğüslerin çok ağrıyor. Çarptığın şişen burkulan bir yerine bastırmış gibi canın yanıyor. Uzun süreli durumlarda acısı çekilecek gibi olmuyor
Biliyor musın bunı bende farkettim eşimden giyiyorum bi keresinde 1.5 gün adalıksız giydim kapsız olmasına rağmen baleni ve askısı acıttı kıpkırmızı oldu
Erkek olmak isterdim sırf giymemek için sense giymeye mi çalışıyorsun. Yara izlerim o kadar korkunç durumda ki özgüven düşürüyor
Evey yara yapıyor. Ama sizinde süsünüz bunlar ayrıca sütyen özgüveni artırmazmı... Ben erkek olmama rağmen öyle hissettigim oluyo
Ne süsü be Allah vermiş benim süsümü.. bunların hepsi zorunluluk toplumun kadına verdiği zorunluluklar. Sırf mahrem denen şeyi saklayalım diye. Kendi bedenimizden utanalım diye südyen yapmışlar adına da süs koymuşlar.
Yaradan tabi vermis orası süphesiz. Ayrıca elbette alternatifler vardır. Ama mecbur işin fiziksel olsrak düşünürsek neyle desteklenebilir ki mesela...
Kulaklarımı deldirdim iltahap kaptılar canım yandı. Göğüslerim büyüdü südyen taktım yara izi kaldı kadınlara verilen dikte edilen hiçbir şey doğal ve uygun şeyler değil
maalesef dediğine katılıyorum. Genel anlamda öyle mskyajından hijyenine kadar
Ama mecburiyet hali var
Evet ve bu mecburiyet sinirimi bozuyor cidden özenilecek şeyler değiller. Toplumda güzellendiği için ilgini çekiyor olabilir ama hepsi kadınları erkenden öldürmeye çalışan satış kampanyalarından başka bişey değil djeöwmw
😄Konu iç giyime geldiğinde sen sürekli içindesin. Ben ara sıra... Özenmek değil benimkisi kadın olmanın zorluğu var. Mesela sütyen taktığımda gögüs bölgesinini kalkmadı hissiyatı dokusu hoşuma gidiyor. Ha uzun süre sonrs iz kalıyor ve acıyor hak veriyorum. Ama şey var kadın olmak elbette zor ben evliyim. Eşimden biliyorum. Kadın olmaya özenmedim veya istemezdim. Zor ama hem anlamak için hemde sırf hissiyatı için sütyen takıyorum
Kadın iç giyiminde özellikle sütyen ve iç çamaşırı giymenin kadınların kendine güvenini ve çekiciliğini artırdığını düşünüyorum. Giyilen şeyin rahat ve hoş olması hissiyat olarak çok hoş olabilir.
Bende öyle düşünüyorum giydiğimde sanki mutluluk hormonu salgılanıyor. Çok feminen bir şekli ve dokusu var.
Sütyen giç sevmiyorum
Ortamlarda nasıl yapıyosun ki