Hangi rengi daha çok sevdiğiniz ya da benimsediğiniz, kişiliğiniz hakkında ipuçları verebilir. İnsanlar çoğu zaman farkında olmadan karakterine ve enerjisine uygun renklere yönelir. Kırmızı giymekten mutlu olan insanlar genellikle özgüvenli, cesur ve lider ruhludur. Dikkat çekmeyi sever, enerjik ve kararlı bir yapıya sahiptirler. Yeşil rengi benimseyenler daha sakin, huzurlu ve kendi halinde insanlardır. Sessiz, dengeli ve güven veren bir karakter taşırlar. Mavi rengi sevenler ise su gibi uyumlu, sakin ve derin düşünen kişilerdir. Güvenilir, duygusal ve akışta yaşamayı bilen bir yapıları vardır. Sevdiğiniz renk bazen sadece bir tercih değil, kişiliğinizin yansıması olabilir.
Bazı renkler konusunda bende öyleyim maalesef sımdı o yorumu atanı elestırsem durust olmamıs olurum.
Mesela pembe renk giyen erkekleri feminen buluyırum. Bu aslında önyargı ama toplum normları bızım bılıncımızı sekıllendırıyor maalesef.
Ben aslında kımsenın kımseyı gıydıgı renklere aldırıs etmeden yasadıgı bir hayatı ısterdım ama dunya öyle biryer değil. Cenazede beyaz giyeni bile yadırgayan bir toplum var.
Renge falan takılmam ama kadında dekolte, kısalık gibi... erkekte tayt gibi duran pantolonlar gibi şeylerde fikir yürütmek öteye direkt analiz yapıyorum, %90 haklı çıkıyorum, %10 da umrumda değil kurunun yanında yaşta yanacak.
Renklerden karakter okumak çok uç ama renkten ruh hali okumak bir tık mantıklı 😄 Mesela mutsuzken siyaha gömülmen, enerjik hissedince kırmızılara, turunculara kaçman çok normal 💛
Ama “turuncu giyiyor, özü bozuk” kafası tam 0 bilgi, bol önyargı 😂 İnsanlar tarzlarıyla kendini ifade ediyor, kimse kimsenin auraya, frekansa malzeme değil. Sen neyi seviyorsan onu giy, gerisi teferruat ✨🧡