Siz de benim gibi herkesten fazla mı üşüyorsunuz, bunun sebebi ne olabilir?

aşırı fazla üşüyorum isterse üstümde mont olsun isterse pantolon içinde tayt giymiş olayım yine de üşüyorum bugün İstanbul buz gibiydi baya kalın giydim bunu bilerek * karnımın nasıl ağrıdığını anlatamam. kafamda şapka ve eşarp da vardı yani kafam da korumalıydı full şapkalı gezdim shxjx

kızları görüyorum altında etek var bacağı açık ben onu giysem muhtemelen hipoksiden geberirim

Siz de benim gibi herkesten fazla mı üşüyorsunuz, bunun sebebi ne olabilir?
Cevapla