Basit , sığ insanlarla flörtleşmezsen böyle bir sorun yaşamazsın. Derin düşünen , ciddi erkekler ayak numarasını sormaz bile kızın. Konuşacak tonla mevzu var.
Yani boyu uzun ayak numarasi o kqdar olmasi kotu degil mi yoksa boyle minnak kisa boylu hem kucuk numara giyen kiz mi daha cekici gelirdi belki de o da icten boyle seyler dusunuyordud
E niye guluyosun ya xohejsozbwhzp yani ben anlamiyorum aslinda harbi 39 giyiyordum dar gelio falan dedim kendimce 40 aliyim ayni seyi yapa yapa geldigim durum 42 burada bi anormallik oldugunu dusunuyorum artik ayakkabi bile almak istemiyorum napim bilemedim
ya al gayet güzel :D hiç sorun etmezdim kız arkadaşımla aynı ayakkabı numarasında olmak. hatta tatlı bile olur unisex alır değişimli giyeriz falan sdkjsdk. o nasıl oldu 39 giyerken 42 çıkmak? kalıp farkı falan olabilir marka mı değiştirdin? veya boy mu attın ne oldu :D
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
22Cevap
Nutellaya zam geldi çok nutella harcar o ayak
Senden 170 kokusu aliyorum
Yav bi s*ktir git. Her gün aynı soruları sorup aynı cevapları yazmaktan sıkılmadınız mı takıntılı ruh hastaları. Bi biş bulda çalış mk.
Yazik ln ben ayda yilda 1 giriyorum oysaki aglama hic gercekler demek
42 ise geçmişini sorgularım önceden erkekmiydi acaba derim :))))
Allah'a büyük varmasın ama bir ayağa zaafı olan birisi olacak, bu biraz duraksatır beni. Çirkin değilse sorun etmem, sevgi her şeyi aşar bence.
Yok buyuk gorubmuyo ayagimin yanina ayakkabiyi koyinca 5 numara buyuk gorunuyo sanki giyince dar gibi hissediyom ya soeun bende ya da bilmiom neyse
Siz misiniz o? Sizi seven beğencektir.
42 ise iyi olur aynı ayakkabıları giyeriz
Yaa🙊
Genelde iri birimisin
Boy olarak
175 falan mı
Evrt
Normal
Önemli değil ya.. cidden ayağa takılan var mı?
Banada sacma geliyor aslinda sıktı baya el de ayni ayakd
Basit , sığ insanlarla flörtleşmezsen böyle bir sorun yaşamazsın. Derin düşünen , ciddi erkekler ayak numarasını sormaz bile kızın. Konuşacak tonla mevzu var.
Sorun olmaz kesinlikle taş gibisindir sen varya off yani
🙈🙊🥺
Of ve şimdi yanımda olucak dinki varya içim gitti resmen sana
Boyle utangac olunca acayip bir seksi oluyorsundur sen varya
Sende uydur kesin kizlarin hepsine gidiyordur😒
Gidilecek kız var gidilmiycek var güzelim herkes sen mi çatır çatır yerdim seni varya off ki off
Ayrıca uydurmuyorum da
Hahaha senin boy kac
1.85 senin boy kilo kaç?
175 62 falan
Mükemmel sin varya gekde sinek bağırtma seni
Ney yas kac
35 senin? Anlamadın mi gercekden?
Anlamadim sinek yzio aq 18😉
Bak sen anlatirim istersen?
Alvgkkfelebdmxbeld 18 yasinda birine anlatir misin gercekten
Hemde öyle bir anlatırım ki aklın gider
Korktun galiba 😂
Daha şimdi den sesin kesildi bile
Yerim seni çatır çatır varya
Hayattamisin
Ne olacak normal olabilir 45 numara giyen kadın da var
Gitti spor ayakkabilar derdim🤣
Niye
Yani ben 43 giyiyorum ortak olur ayakkabilarima
Yani boyu uzun ayak numarasi o kqdar olmasi kotu degil mi yoksa boyle minnak kisa boylu hem kucuk numara giyen kiz mi daha cekici gelirdi belki de o da icten boyle seyler dusunuyordud
Minnakim olsun uzunu besleyemem çok yer 😁
Ne alaka aq kisa boylularin cogu benden kilolu o kadar da hayvan degiliz uzunuz ama zayifiz💅🏿
Ahaha 😁😁 tamam seni alan senden uzun olsun
Kendimi begendirme cabam yok ztn profilinden belli donup bakmam bile kışş
Ahahahhaaha kızım sana ben iyi bir şey dedim zaten totondan niye anlıyorsun
Palet gibi ayak mübarek iyi yüzersin
Senin kac
Herhalde ayagim kadar da boyun var
Penguen yürüyüşü yapsana Bi
Aman uzerine falan basarim boş ver
. d
O ayakla her şey mümkün
çok gülerim AKSHDkj aynı numarayız
Kisasin herhalde
183 boyum. senin boyun kaç ki?
ben sorun etmem tatlı bile gelir aynı giymemiz. yanlış anlama kötü niyetle demedim.
E niye guluyosun ya xohejsozbwhzp yani ben anlamiyorum aslinda harbi 39 giyiyordum dar gelio falan dedim kendimce 40 aliyim ayni seyi yapa yapa geldigim durum 42 burada bi anormallik oldugunu dusunuyorum artik ayakkabi bile almak istemiyorum napim bilemedim
ya al gayet güzel :D hiç sorun etmezdim kız arkadaşımla aynı ayakkabı numarasında olmak. hatta tatlı bile olur unisex alır değişimli giyeriz falan sdkjsdk. o nasıl oldu 39 giyerken 42 çıkmak? kalıp farkı falan olabilir marka mı değiştirdin? veya boy mu attın ne oldu :D
İsterse 46 olsun sorun yok
Yaa neden
Neden sorun yapıyım hepimiz insanız
Farketmez ne kadar büyük o kadar iyi 😅😅
Kesin dönme ya da trans mı acaba diye merak ederim
Ne ayaksın sen derdim
Normal gelir :D
dönme falandır kesin derim
Onu arkanı dönüp eğildiğinde daha net dersin
Hahah süper aynı ayakkabıyı giyeriz🤣
Senin boy 170 mi
1.78
Belli hep kisalar kahkaha atiyor
Sende teavestisi. Sanırım 🤣🤣🤣
Aynen baban icin arada cikariyorum aleti
Bak allah sana boy vermiş ahlak vermemiş. hadş yavrum bi hadi ordan git
Sen duzgun mu konustun ki bana ahlak yok diosn
Sen abuk sabuk konuşursan olacagı o. neyse az kaşardan tost palet ayaklı travestiden dost olmaz🤣🤣🤣🤣
Senin boy kasar kadar ztn
178 erkekler sadece goz degil kafamizi da yoruyomus simdi anldm
Sen bıde ya... ramı gör tam göbeğine kadar gelir 🤣🤣🤣aslında ac ağzına sokimde kapansın artık
Bozuldun mu?
Yok aile fertlerinle isim vardı
Hmm peki. canını sıkma kusurabkama. özürdilerm.. anlaştık mı
Boyunu merak ettim
175 falan bi tik daha fazla da olabilir
Severim
Himm
Bayilirim
Niye
Fetisim. İri ayak 💕
Ayy sirin sey senin kac
42
Gulerim
Neden
Komik
Boy kisa galiba senin
Ne alaka mk
Kac boyun
Napcan
Kisalar guluyor genelde uzun erkeklerden boyle seyler pek duymadim
Kafan mi guzel moruk
Aynen yaramda guzel
Cevir gtune sok o zaman
Olabilir.
Tam boğulmalıkkk altında
🙊🙊 ayh inanmiorumm💅🏿💅🏿
Neden ya aşırı güzel ağağağ
Daha güzel yala yala bitmez ahhs
Aynen aynn
Neyse dur şimdi yalarim filan rezil olmiyim