Kızlar neden sevgilisi varken açık giyinip erkek arkadaşlarla sınır koymuyor?

Herkese merhabalar 👋

Sorum gayet net ve açık aslında ancak biraz daha açmak gerekirse neden kızların/kadınların çoğu hayatına bir erkek aldıktan sonra eğer açık giyiniyorsa giyimini ve kuşamını ölçülü hale getirmez veya özellikle erkek arkadaş konusuna dikkat etmez, özellikle hâlâ kanka vs demeye/olmaya devam eder?
Tabii ki iş ve okul süreçlerinde zorunluluktan dolayı sınırında tabii ki de konuşulabilir ama neden daha fazlasını istiyorlar ve neden biz bunları istemediğimiz zaman tersleniyoruz?

Ben şahsen eğer bir kız arkadaşım olsa normal olarak konuştuklarımı derhal hayatımdan çıkarırım çünkü benim rahatsız olduğum bir şeyi başkasına yaşatmaya hakkım yok...

Bu söylediklerimi her kız/kadın yapıyor demiyorum yanlış anlaşılmasın, yapanlar için söylüyorum...

Keşke biz insan denilen varlıklar her konuda sınırımızı bilebilseydik.
Kızlar neden sevgilisi varken açık giyinip erkek arkadaşlarla sınır koymuyor?
Cevapla