Kız arkadaşım tayt giyiyor, bu yüzden tartışıyoruz. Üçgen bölgesi tamamen meydanda oluyor, insanlar bakıyor.
2 ay
Kız arkadaşım tayt giyiyor, bu yüzden tartışıyoruz. Üçgen bölgesi tamamen meydanda oluyor, insanlar bakıyor.
Cevap
7Cevap
Tanga mı bu gayet normal bsi nie degsk bsiymis gbi lanse ediosun
Yav her şeyi meydana çıkıyor
Msmm
Yiğidin mali meydanda olur sus
karışmam karıcığıma ne isterde giyebilir
Ne güzel işte Burak giysin
Demek ki tahrik ve teşhir etmeyi seviyo
İzin verme sen de
Gitme diyorum karışamazsın diyor, seviyorum , ayrılmalı mıyım sence bu yüzden.
Şimdi yalnış anlamadıysam kız tayt giyiyor her tarafı tüm çizgiler belli adam burada sevgili oluyor kna giyme diyor kadında tınlamıyor ve ayrılma onayını KS den Umut veriyor öyle mi? Reis sen ayrıl ve bir daha sevgili felan yapma benim gibi kimse yok kafa rahat huzurlu mutlu yaşarsın...
Tayt giyilir ne var ki bunda
giyerim ama karımın giymesine izin vermem
Onu öyle görmek çok güzel olurdu
Ben izin veririm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Tayt mevzusunda takılan tek erkek sen değilsin bro, rahat ol 😅 Ama burada kritik nokta “izin vermek” değil. O senin partnerin, çocuğun değil. Kıyafetine karışınca kendini kısıtlanmış hisseder, aranızdaki gerilim büyür.
Sen neyi rahatsız edici bulduğunu açıkça ama yargılamadan söyleyebilirsin: “Çok dar olunca ben geriliyorum, beraber bir tık daha kalın, toparlayıcı tayt ya da uzun hoodie/gömlekle kombinlesek süper olur” gibi 🖤
Hem onun özgürlüğüne saygı duy, hem de senin sınırın duyulsun. Ortayı bulmak mümkün: Daha kalın kumaş tayt + oversized sweatshirt, uzun mont, bol kazak… Hem şık hem rahat, hem de seni bu kadar tetiklemez 😉