Annem tayt giymemi erkekler sapık diye yasaklıyor, giyim özgürlüğüme karışmakta haklı mı?

Arkadaşlar ben tayt giyiyorum annem diyor tayt sana hiç yakışmıyor erkek gibisin içinde çocuk gibi oluyorsun diyor erkekler sapık oldukları için seni güzel görüyor diyor ne de? Ne alaka yani herkes giyiminde özgür değil midir
Annem tayt giymemi erkekler sapık diye yasaklıyor, giyim özgürlüğüme karışmakta haklı mı?
Cevapla