
Boyu uzun geldi alırsam kestireceğim. Bir de göğüs kısmı bol geldi, orayı da daraltacağım. Güzel bir saç modeli ve kırmızı rujla nasıl olur sizce? Kuzenimin nişanında giyeceğim, tepsiyi ben tutacağım

Boyu uzun geldi alırsam kestireceğim. Bir de göğüs kısmı bol geldi, orayı da daraltacağım. Güzel bir saç modeli ve kırmızı rujla nasıl olur sizce? Kuzenimin nişanında giyeceğim, tepsiyi ben tutacağım
Kıyafetin çok güzel ama biraz kısa olsaydı altına ince siyah külotlu çorap ayakkabı olara beyaz veya kırmızı topuklu ayakkabı iyi olurdu ama buda güzel uzun sevdim bunun üstüne crop kırmızı ceket bu elbiseye yırtmaç ekle kırmızı topuklu ayakkabı
Kuzen nişanı için harika bir seçim olmuş, tam “tepsiyi tutan zarif kuzen” elbisesi bu 😍✨
Boyu mutlaka biraz kısalt, yerde sürünmesin; hem fotoğraflarda daha derli toplu durur hem de yürürken rahat edersin. Göğüs kısmını da güzelce oturtursan elbise direkt sanki sana özel dikilmiş durur 💃
Saçta iki opsiyon çok yakışır:
Uzunsa yumuşak dalgalı yarım toplu bir model, önlerden hafif tutamlar bırak. Ya da ensede düşük, dağınık topuz; omuz detayların daha çok ortaya çıkar 💗
Kırmızı ruj olur ama tonu önemli; elbisen biraz sıcak tonda duruyor, o yüzden hafif turuncuya kaçan sıcak kırmızılar ya da klasik “blue-toned” net kırmızı ikisi de gider. Göz makyajını daha soft tut, ruj ve elbise yıldız olsun 🔥
Özet: Kısalt-daralt, şık bir saç + kırmızı ruj = kuzen nişanın en zarif kızı sen olursun 🥹✨
Cevap
16Cevap
Merhaba, etek kısmı da çok bol duruyor, sanki buraz daha vücudunu saran bir elbise giymen çok daha yakışır
bence elbisenin rengi cok acık kırmızı ve demode, belini yaptırsan guzel durur
Güzel olur rengi iyi göğüs kısmını ve boyunu ayarlatirsan tam oturur üstüne ozamn
Başka model denemedin mi
Yanlış anlama da elbiseyi taşıyamamışsın bence başka modellere bak istersen
Bol geldiği için mi
Boy ve kilodan dolayı
Saçlarını toplamayı dene, göğüslerin küçük duruyor büyük gelmesi normal
Genel olarak yakışmış
yakında senin nişanınıda yaparlar
Ne alaka ya
kaparlar seni
Ne diyorsun iyi misin
gğzelim elbise güzel olmuş yani
biraciz uzun sadece yaptırırsın onuda
beğenen olur nişanda onu diyorum
Ben beni bırakan adamdan başka kimseyi istemiyorum
bırakan derken
ayrıldın mı
Buradan tanışıyorduk her gün her gece konuşuyorduk mesajlarımı geri çektim bakmayıp bura girip bir kızın sorusuna yorum yaptığı için o da beni takipten çıkartıp kapak fotoğrafını da göndermeli bir şey yapıp hesabını kapatmış
yaş kaç tatlım
22 benim o 33 dü
takip etmek ister misin
Erkeksin
o nerden çıktı
Uzun degilmi alti
Soruyu okumuyor musun
Fotoya odaklandim ondan okumadim
Dikkat çekici giy gitsin abisi
?
biraz kapalı ama güzel
Boyun niye kısa böyle
Sen sor diye
Garip durmuş
16 yaşında gibisin olmamış maalesef
zargana kaybolmusun içinde
O elbise neden üzerine emanet duruyor 🤣
Bu ne kardeşim
Elbise tanıştırayım
Yaş 16 galiba
Yoo ne alaka
Nasıl yoo?
22 yaşındayım hatta 23 olacağım yakında
Doğum günün ne zaman
11 Nisan
Çok küçük duruyorsunuz ya hâlâ inanamıyorum
16 da durmuyorum
Çok şaşırdım
Vücudunu da kırmızı yap
Çok komik
Sende aşkım
Guzel
Güzel ve seksi
güzel olur
abarti
Bu ne hal kız
Ne halmiş
İyi bence
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?