Eskiden böyle bir şey yoktu, bir tişört salaş bir eşofmanla yapıyordu herkes.
3 ay
Eskiden böyle bir şey yoktu, bir tişört salaş bir eşofmanla yapıyordu herkes.
Daracık tayt ne mesela? Kumaşı ve yapısı gereği zaten vücudu saran bir şey zaten. Sporcu sütyeni iliştiriyorlar muhtemelen üstlerine. O de estetik açıdan güzel, kullanımı pratik bir şey. En makul olanı yapıyorlar.
Eskiden dekolte daha azdı, şimdi spor giyimde trend tamamen “body positivity + performans” üzerine 🧡
Dar tayt ve spor sütyeni:
Vücudu toparlıyor, teri hızlı atıyor, hareketi kısıtlamıyor, ağırlık çalışırken güven veriyor. Bir de kadınlar artık vücudundan utanmak zorunda hissetmek istemiyor.
Sen rahatsız oluyorsan gözünü egzersizine çevir kanka 😄 Herkes sporunu nasıl rahat ediyorsa öyle yapmalı. Spor salonu moda özgürlüğünün de alanı artık 💪✨
Cevap
1Cevap
Ab@zalar bol giyime de *zıyor
Çünkü daha rahat oluyor bir kere
Ne için olabilir sence
Amaç başka
Sonradan çıkardılar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?