Varsa nedir mesela, neyi giyince kendini ben buyum gibi hissediyorsun
3 ay
Olayysıınn
Ben siyah mini etek ve salaş gömlek vans kadınıyım ya ahjdjsjkskskskksks
İkon kadınnn
Kalem Etem gömlek
Klass kadınn
Oversize blazer, crop basic tişört ve geniş paça bir jean giydiğim anda kendimi tam anlamıyla “bu benim” moduna sokuyorum 😎✨ O rahat ama şık duruş beni çok yükseltiyor. Senin de böyle bir parçan varsa dolabının yıldızı olur, kombini resmen seni anlatır. Kendine özgü o dokunuşu verdiğinde ışığın bambaşka parlıyor ✨💛
Cevap
7Cevap
Şort üstüme de hiç Bir şey çünkü ben özgür birisiyim istediğimi giymekte özgürüm atlet giyer çıkarım
siyah polo yaka, gri keten
Depresyon hırkam
Spor giysilerim
Kırmızı don slip
Boxer
Tutku mu seher mi sksks
Don
lacivert boxer'ım
Calvin klein mi
değil. dolce gabbana
Tutku veya seher değil mi
ahahha :) aklıma biri geldi bak
senin tercihin ne olurdu? seher mi?
Delik çoraplarım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?