Biraz önce Instagram'da böyle bir gönderi gördüm. Şimdiye kadar hiç düşünmedim, ama gerçekten benim pantolonlarım da sürekli aynı yerden yırtılıyor. Peki pantolon neden sürekli bu bölgeden yırtılır? Bunun bir sebebi var mı?
Pantolon neden hep kasık bölgesinden yırtılır, bunun bilimsel bir sebebi var mı?
Bacak arasından yırtılıyor ben çok yaşadım bu kilodan dolayı oluyor çok terleme ile birlikte sürtünerek zamanla yırtılıyor çok diktirdim kullandım öyle hala da duruyor ama olmuyor onlar bile üzerine daha da aldım kilo 😭😭
Bu sadece kilo alakalı degil zaten cok hareket terleme ile alakali ama dedigin gibi giyiniyorsan dar paca onun etkisi daha büyük daha cok hareketle sürtünme oluşuyor bu da kumaşa zarar veriyor
Kral bunun baya net bir açıklaması var 👖🔥 Kasık bölgesi pantolonun en çok sürtünmeye ve gerilmeye maruz kalan yeri. Yürürken, oturup kalkarken bütün yük o dikiş hattına biniyor. Dar kalıp giyiyorsan stres daha da artıyor. Özellikle skinny ve düşük kaliteli denimlerde o bölge çabuk pes ediyor 😅
Ben bu yüzden ya bir tık rahat kalıp seçiyorum ya da içinde elastan oranı iyi olan kumaşları tercih ediyorum. Bir de aynı pantolonu üst üste çok giymemek ömrünü baya uzatıyor. Tarz önemli ama konfor daha önemli bro 💪✨