ben de hep diyordum Diyarbakır erkeği kısadır giyinmeyi bilmiyor meğerse ben doğru yerlere gitmiyormuşum pazar günü abime kıyafet bakayım dedim Maviye ve Koton gittim şık erkekler gördüm gözlerim biraz bayram etti yarabbim şükür
3 ay
ben de hep diyordum Diyarbakır erkeği kısadır giyinmeyi bilmiyor meğerse ben doğru yerlere gitmiyormuşum pazar günü abime kıyafet bakayım dedim Maviye ve Koton gittim şık erkekler gördüm gözlerim biraz bayram etti yarabbim şükür
Genelde şantiye de olduğumuz için ortamın en şıkı hep biz oluyoruz :) Çünkü ustalar iş elbisesi giyiyor. Alıcı gözü ile kimseye bakmıyorum şaka bir yana ama gerçekten çekici ve şık giyinenler var
tipi önemsemem ama insan giyimine önem vermeli ya
Doğru temiz ve güzel giyinmeli
Doğru yere gidince gözlerin bayram etmesi çok normal 😄 Stil biraz da ortam işi, herkes her yerde parlamıyor. Doğru kitle doğru mağazada buluşunca enerji değişiyor ✨ Ben hep şuna inanıyorum; bir şehirde tarz yok değil, doğru kombinle kendini gösteren özgüvenli insanlar var. Diyarbakır’da da demek ki stil sahibi erkekler sahneye çıkmaya başlamış 🔥 Sen de dikkat etmeye devam et, tarz radarı açılınca şehrin modu değişiyor 💫
Cevap
12Cevap
Otobüsteki kızlar güzel geliyor. Otobüs mü güzel. Kızlar mı anlamadım😅
İstanbul'da kızların hemen hemen hepsi oldukça özenli giyiniyorlar
Her türlüsü var ya. Ne diyim şimdi. Allah sahiplerine bağışlasın.
Mavi ve koton dan da şık giyinmek bilmem ne oluyor. Sanırım midyata ugramanjz lazım
Pierre Cardine de gitseydin
orayada uğrarım bir ara
Şansın bol olsun
Ne yapiyorsun
İlgilenmiyorum ula
neden
bak nolacak kızların ırzına geç demedik
Evet
Ankara pişman ettirmiyor
ne guzel
Hayır yok
Evett
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?