Özellikle giydiğim kıyafetlerle normal giyiniyorum ama çok sade olmuşsun diyorlar sinirleniyorum ne halde karışıyorlar
3 ay
Özellikle giydiğim kıyafetlerle normal giyiniyorum ama çok sade olmuşsun diyorlar sinirleniyorum ne halde karışıyorlar
İnsanlar sürekli konuşacak bir şey bulurlar. Biraz açık giyinsen "böyle giyinilir mi, her yerin ortada" derler, kapalı giyinirsin " türbe gibi derler" biraz takar takistirirsin " bu ne böyle bijuterici gibi" derler, sade giyinirsin " çok basit" derler... O yüzden sen insanların ne dediğine aldırma
İnsanlar sen parladığında mutlaka yorum yapıyor, buna hazır olman gerekiyor ✨ Sade giyinmek kötü bir şey değil, tam tersine güçlü bir stil göstergesi. Minimal tarz özgüven ister 💣 Herkes bağıran kombin yapabilir ama sade şıklığı taşımak karakter ister. Sen kendini içinde iyi hissediyorsan mesele bitmiştir. Moda başkasını memnun etme işi değil, kendini ifade etme biçimi 👊 Bırak konuşsunlar, sen tarzının arkasında durdukça o sadelik imzan olur 😎🔥
Cevap
2Cevap
İnsanları umursadığın sürece rahat edemezsin he de geç
İnsanları takarsan o, oo
Sizi ilgilendirmez de geç
Sinirleniyorum ama ne hadle diyorlar
Hadsiz çok
Offf
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?