Sizce bu gözlük sırf marka yazmıyor diye kötü mü duruyor illa kenarında marka ismi yazmalı mı?

Sizce bu gözlük sırf marka yazmıyor diye kötü mü duruyor illa kenarında marka ismi yazmalı mı?
Sizce bu gözlük sırf marka yazmıyor diye kötü mü duruyor illa kenarında marka ismi yazmalı mı?
Cevapla