Sizce bu israfa girer mi, ayrıca yeni kot pantolonum nasıl?

Şu anda 2 tanesi eskimiş, hatta bacak arası hafif aşınmış olmak üzere toplam 7 tane kot pantolonum var; ama ben piyasacı, dikkat çekmeye bayılan, sürekli kafelerde gezen biriyim ve o yüzden biraz önce 1 tane daha kot pantolon aldım. Sizce bu israfa girer mi, ayrıca yeni kot pantolonum nasıl? ( NOT: Kafelerde vs. giydiğim kot pantolonlarım belli, genellikle 2-3 tanesi haricindekileri kafelerde vs. giymiyorum; ama yine de 2 pantolonumun bacak arası aşınmaya başladığı için 1 tane daha almak istedim. Giymesem bile gardrobuma atarım ve " Kıyafetim az " gibisinden bir üzüntü yaşamam. )

Ama ay sonuna 18 gün var ve o 18 günü 4.500 küsür lirayla geçirmek zorundayım... :((
Sizce bu israfa girer mi, ayrıca yeni kot pantolonum nasıl?
Sizce bu israfa girer mi, ayrıca yeni kot pantolonum nasıl?
Sizce bu israfa girer mi, ayrıca yeni kot pantolonum nasıl?
Cevapla