Kot pantolon giyince belim olduğundan kalın duruyor kızlar sizin de öyle mi?

kumaş pantolon ya da eşofman tarzı şeylerde daha ince ve güzel duruyor :/

Kot pantolon giyince belim olduğundan kalın duruyor kızlar sizin de öyle mi?
Cevapla