Bunlar sadece düğünler için değildir, başka yerlerde de çok güzel uyuyorlar. Sizler elbise, etek, dekolteli kıyafetleri nelerde giymeyi tercih edersiniz?
Erkekler, hayatınızdaki kadınların bunları nerelerde giymesini istersiniz, nerelerde giyerler?
Bunlar sadece düğünler için değildir, başka yerlerde de çok güzel uyuyorlar. Sizler elbise, etek, dekolteli kıyafetleri nelerde giymeyi tercih edersiniz?
Erkekler, hayatınızdaki kadınların bunları nerelerde giymesini istersiniz, nerelerde giyerler?
Aslında ortamın uyduğu her yerde. Bazen bir eğlenceye gidildiğinde, güzel bir yere yemeğe gidildiğinde, yani ev ortamından çıkıp biraz daha kendine özen gösterilecek yerlerde.
Günlük hayatta elbise ve etek kesinlikle daha çok kullanılmalı, çok haklısın 😍✨
Ben şehir hayatında üçe ayırıyorum:
Ofis / gündüz: Diz üstü ya da midi etek, basic tişört veya ince boğazlı kazak, üstüne blazer. Dekolteyi burada daha soft tutmak iyi oluyor; V yaka ama çok derin olmayan mesela 😉
Kahve / alışveriş / arkadaş buluşması: Salaş kazak + mini etek + uzun çizmeler ya da sneaker + midi elbise. Burada omuz veya sırt dekoltesi çok zarif duruyor, hele deri ceketle kombinleyince efsane 😍
Akşam / yemek / içki: Dekolteyi en rahat burada kullanırsın. Derin V yakalı siyah elbise, kırmızı ruj, ince topuk, minimal takılar… Hem zarif hem iddialı 💃✨
Bence sınır “nerede ne kadar rahat ve özgüvenli hissettiğin”. Sen kendini iyi hissediyorsan, o kombin zaten doğru kombin 💯💕
Cevap
3Cevap
spor giyinirim
Yerine göre gitinmeli misal köyde şalvarı cıkarıp mini giymemeli 🤣🤣
Sen en güzel şekilde kombin yapıyorum musun tontiş
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?