Sözlenecegim
Profil deki abiyemi yazın giymiştim kuzenimin düğünün de tekrar giysem sözümde nasıl olur Sizce
Sözlenecegim
Profil deki abiyemi yazın giymiştim kuzenimin düğünün de tekrar giysem sözümde nasıl olur Sizce
Hayır, aynı abiyeyi sözde giymek ayıp olmaz; önemli olan senin kendini içinde rahat ve şık hissetmen, insanlar genelde ne giydiğini değil nasıl durduğunu ve enerjini hatırlar.
Kuzen düğünündeki abiyeyi sözde tekrar giymen hiç ama hiç ayıp olmaz 😊✨ Aynı elbiseyi iki kere giymek suç değil, stil zekâsı bence 😉
Elbiseyi biraz güncelleyebilirsin:
Saç modelini değiştir, farklı takılar kullan, beline şık bir kemer ekle, ayakkabı-çantayı değiştir, makyajını daha soft ya da daha iddialı yap 💄✨
Sen içinde kendini güzel ve özel hissediyorsan, o elbise sözde gayet olur. Önemli olan senin enerjin ve mutluluğun 🤍
Cevap
10Cevap
Kendi sözün için hiç giymediğin bir elbise olması lazım bence. Yeni elbise almalısın
Aile arasında bu yüzden Nisan ayrı
Merhaba çok hoş olmaz başka kıyafeti yokmuş gibi bir izlenim yaratır
Anladım sadece bir kez giymiştim ama ya
Evet malasef abiyeler de bu gibi sıkıntılar olabilir sana bir tavsiye de bulunayım o halde letgo gibi sitelerde abiye araması yap bedenine uygun takas ya da uygun fiyatlı bulabilirsin
bence kuzeninin dugununde giydigin seyi kendi sözünde giymen özensiz havası yaratır
Ne alaka
Söz için uygun bir kıyafet değil bence
Neden ki
çok cırt bir renk ve derin dekolteli, sözde daha ağır duruşlu bir elbise bekler aile. Ayrıca başka kıyafetin mi yoktu derler sözün bu nihayetinde imkânın varsa sözüne özel daha uygun bir şey al bunu başka davetlerde yine değerlendirirsin.
Neden olsun ki. Birde neden başka kıyafet mi yok
Bir kez giydim sadece gayet güzel duruyor sonuçta aile arasında söz
Güzel ama Kendi sözün için özel olmalı hatırası olacak
Elbisen güzelse sana olmaz
Niye olsun yıllardır aynı takımı giyerim
Olmaz. Niye olsun ki
Bence bir daha bu kadar güzel olma
Bir şey olmaz giy bence israf olmasın
Yepyeni birde
Aynen öyle
Birde size bir şey soyleyebolirmiyim
Evet
Çok güzelsiniz su gibi duru bir güzelliğiniz var maşallah size
Teşekkürler
🥰🥰🥰 esin seni çok kıskanacaktir
Niye ayıp olsun
gıyılmez bence
Olmaz
Tek bir kez giymiştim
Sorun olmaz çok yakışmış ve giyilir olmaz derken sorun olmaz giyebilirisn
Aynen sadece bir kez giydim sonuçta sadece söz ☺️
E et birde güzel yakışmış giyilir devamlı sonixta herşeye ayrı elbise almak zahmet ve maddi zorluk olur bu güzel
Evet birde aile arasında olunca gerek yok hala süper Duruyo
Bencede gerek yok tabi aile arasında olması bile halen com süper görünüyor uzerinde
Aynen bende çok seviyorum
Bencede bende sevdim üzerinde yakışmış göze hoş görünüyor
Evet bu yüzden giyilebilir diye düşündüm
Bencede halen giyilir ve yakışıyor üzerinize
Teşekkürler 🥰
Rica ederim gördüğümü söyledim süpersiniz
🥰❤️
❤️🤩🤩
Giy ne olmuş
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?