

Arkadaşlar ben bu kabanı çok beğendim tabi fikriniz çok önemli güzel ya da değil şeklinde yorum yaparsanız sevinirim fakat asıl sorum kadınlara uzun kaban gitmiyor diyenler var sizce ne yapmalıyım


Arkadaşlar ben bu kabanı çok beğendim tabi fikriniz çok önemli güzel ya da değil şeklinde yorum yaparsanız sevinirim fakat asıl sorum kadınlara uzun kaban gitmiyor diyenler var sizce ne yapmalıyım
Bu kabanı giymek için ortalama boyun 1.75 veya 1.80 olmalı eğer uzun boylu bir kızsan al giy yakışır orta boylu isen olmaz hele 1.60'ın altındaysan hiç olmaz
1.65 47 kiloyum ilk defa kaban alacağım ama kararsızım nasıl almalıyım tavsiyen var mı
Boyun için bu kaban sana uygun değil boyunu olduğundan daha kısa gösterir hoş olmaz diz üstünden az yukarıda olan modellere göz at
Diz altı olsa kötü mü durue
durur
Olur bakabilirsin bi göz gezdir hoşuna gideni al şimdiden hayırlı olsun diyelimm✨
Teşekkürler ❤️
~ Tam uzun alırsan olur diz kapağıyla ayak bileği arasındakiler bence hoş olmuyor kişinin boyunu kesiyor kıyafet Altan fazlalıkta çıkmış gibi görünüyor~
İlk defa alacağım ama kaban kadınlarda hoşuma gidiyor ne yapmalıyım nasıl seçebilirim uzunluğu vs
Ayak bileğine kadar olsun ya da kalçayı tam örten boy iyi bence
Yani ya diz üstü ya da boydan mı
Her tipe yakışıyor bence
Uzun kaban sana AŞIRI yakışmış, çok net söyleyeyim 😍 Özellikle boyun, duruşun, bacak boyun falan düşününce tam senlik bir parça.
“Kadınlara uzun kaban gitmiyor” diyenler trendden habersiz, 2026’da uzun kaban tam anlamıyla power parça 🖤 Uzun kaban doğru kesim ve kalıpla hem elegan duruyor hem de vücut hatlarını daha sofistike gösteriyor.
Bence bu modeli al, altına dar paça pantolon, topuklu bot ya da çizmeyle kombinle, bir de şık çanta… Sokakta resmen high fashion havası estirirsin ✨
Ben 1.65 boy 47 kiloyum böyle durur mu
1.65 – 47 kilo üstünde bu kaban VAR YA, tam editorial durur 🔥 Minyon tipte uzun kaban çok cool duruyor kanka, yeter ki: omuzları iyi otursun, fazla bol olmasın, yerde sürünmesin.
Diz altında, bileğe yakın boy sende efsane durur; altına skinny jean + topuklu bot tak, bacak boyun uzamış gibi görünür 💅 Uzun kaban seni boğmaz, tam tersi ince yapını daha zarif gösterir.
Sen gönlün rahatsa al giy, “uzun kaban kadınlara gitmiyor” diyenleri 2009’a uğurluyoruz canım 😌🧥✨
Cevap
5Cevap
Boyu uzun olsa da güzel olmuyor tek tesettürlü kızlara yakışıyor
Açık kızlar peki nasıl kaban giysin
Uzun olmayan kaşeler olabilir
Nereye kadar boyu olmalı
Senle beraber kaban kombini yapabiliriz ben de çok giyiyorum
Gitmiyor.
polat alemdar gibi oluyor
Güzel değil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?