Açık giyinmek artık bana mantıksız geliyor, sizce de öyle mi yoksa abartıyor muyum?

Kime ne gösteriyoruz ya, benimde fiziğim iyi ama yani mantıksız

Açık giyinmek artık bana mantıksız geliyor, sizce de öyle mi yoksa abartıyor muyum?
Cevapla