Erkekler neden açık giyenlerden şikayetçi ama hemde öylelerinden hoşlanıyo?

Yani madem bu kadar rahatsız oluyorsunuz neden bide gidip öylelerine aşık oluyosunuz ki diyelim bi gün evlendiniz eşinizi güya kıskanıp kapalı giyin bol giyin diyip darlıyosunuz ama sonra gözünüz hep dışarda olcaksa ne anlamı var ya şikayetçi olmayın ya da gözünüze sahip çıkın bu kadar basit önyargıya gerek yok hani
Erkekler neden açık giyenlerden şikayetçi ama hemde öylelerinden hoşlanıyo?
Cevapla