Takım pijama
Birbiriyle uyumlu olmayan pijamalar
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Açıkçası takım pijama her zaman daha derli toplu ve keyifli gelir. Hem uyumlu olduğu için göze hoş görünür hem de insana ayrı bir rahatım ben hissi verir. Ama kabul ediyorum, bazen de uykum gelir ve bulduğumu giyerim; üst başka, alt bambaşka olur. O an umurumda bile olmaz. Yani tercihim takım pijama, ama pratikte bazen karma karışık kombinlerle de uyuduğum oluyor.
Takım pijamalar hem kumaşlarının aynı oluşundan ötürü daha rahat bir uyku deneyimi veriyor hemde kafama takılmıyor uyuma esnasında pijama takım değil diye bu durumda rahat uyumayı sağlıyor.
Teşekkürler EİG için ✨
Pijama olsun da genelde çok uyuma dikkat etmem
Teşekkürler
Abi kesinlikle takım pijama diyorum ya! 🛌✨ Hem tarzını yatarken bile konuşturuyorsun hem de daha derli toplu gözüküyor. Bana göre pijama bile olsa kombine dikkat etmek önemli. Kendine özen göstermek her zaman havalıdır. Hadi takım pijama giy bir de kendi ruhuna hitap eden desen ya da renkte olsun, var ya tarif edemem o hisleri 😎🙌
Cevap
5Cevap
Pijama giymiyorum hiç. Kışın kalın eşofman ve üstüne lakost. 👍 yazın şort ve üstüne ince penye V yaka tişört..👍
Ya pijama takım olsa ne olmasa ne elime ne gecerse gıyerım takıntılı olmamak lazım
Uyumlu olmayanın seçtim çünkü takım olması gerekmiyor
Tabiki de takım
Farketmez
takım pijama
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?