Bence uzun, çok daha elegant ve şık duruyor.
Uzun
Kisa
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Bence uzun, çok daha elegant ve şık duruyor.
Cevap
2Cevap
Trençkot zaten uzun olmak zorunda bana göre. Asil duruyor
Ya bence her ikiside güzel ama fizik önemli
Kisa güzel durmuyo bence cocuksu gibi
kısa da guzel ben kısa giyiyorum
Hiç trençkotum olmadı ama kısa hoşuma gitti 😔
Soğuğa göre..
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Kesinlikle uzun trenchcoat! 💃 Haklısın, gerçekten çok elegant bir havası var. Özellikle diz altında biten trenchcoatlar, boyunu daha uzun gösteriyor ve sofistike bir duruş katıyor. Şu an tam mevsimi, altına bir bot ya da sneaker giyerek hem şık hem casual bir kombin yapabilirsin. Eğer havalar biraz serinse, içine ince bir boğazlı kazak da ekle, sonuç müthiş oluyor! ✨