Benim için yüzüde güzel olcak abi tabi yüzünede bakıp göz göze gelmeyi isterim 


Bir kadın tayt giydiği için "mutlaka yüzüne bakılmadığı" gibi kesin bir kural veya doğru yoktur. Bu, tamamen bireylerin algı, dikkat ve saygı düzeyleriyle ilgili bir durumdur.
Tabi yüze bakılmaz algısı çok yanlış bence
Cevap
7Cevap
Kimseyi giyinişiyle ve dış görünüşüyle yargılamamak gerek...
Yargılamak değil mesele
İnsandır en nihayetinde neden tayt giyiyor diye yüzüne bakılmıyor o halde... Zihniyette yargı var!
Öyle diyenlerde var ama ben senin yüzüne bakmayınca nasıl göz göze gelcem selamlaşmam lazımsa nasıl bi iletişim olcak bence canım bişry
Göz teması önemli tabii
Benim için göz teması olmazsa seni bi daha gördüğümde nasıl tanıycam
erkek azdırma itemi resmen adetimin son gununde giyerim tam istekli zamanım erkekler kokusuna bile tapar vallaha
Neyin kokusuna taytın mı
tabikide hayır kukunun kokusuna
Taytın dışına mı çıkıyor 😃
Bu siteye girdim gireli tayta bakış açım değişti, gitmeye korkar oldum. Neymiş bu tayt ya.
Çok gündeme geliyor demi
Sıfır basenli küçücük fındık kalçalı kadınlar giysin Sadece taytı
Bazısına çok yakışıyor bazısına da strece sarılmış et gibi oluyor
Bunlari nasil oluyo yaa her kadinda farkli bu taytin modelimi boyle araya kacio bazilari bizim icimize giydiklerimiz gibi :)
Demekki Buda böyle bi model
Ben özellikle baktığım yok öyle yani oda bildiğin sapikliga giriyor
Ben bakarım. Yüzü çirkin olanın g₺tü umrumda olmaz
Yobazlar bakmaz, bakmasinlarda
Yobaz mı bakmaz
Direk kalcaya
Kısmen doğru
Ne alaka be
Öyle bakanlara sor
fizik önemli
Bana göre yüzde önemli
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?