KS'den mezun olma durumu 🎓 düşünsene en üst seviye olan "mentorlar" mı "efsaneler" mi ne artık mezun olup siteden şutlanacak 🤣 yaratıcı jsjd

KS'den mezun olma durumu 🎓 düşünsene en üst seviye olan "mentorlar" mı "efsaneler" mi ne artık mezun olup siteden şutlanacak 🤣 yaratıcı jsjd

Bu sitenin mezuniyeti olsaydı sade ama anlamlı bir şey giyerdim. Ne gösterişli ne de sıradan, sadece beni anlatan bir tarz. Siyah pantolon, beyaz gömlek, belki hafif bir parfüm. Fazlasına gerek yok çünkü bazen şıklık detayda değil duruştadır. O anın duygusu kıyafetten daha değerli olurdu. Tüm yaşanmışlıkların, yazıların, dostlukların arasında sade bir tebessüm yeterdi.
Abartılı , allı pullu bir şey asla giymezdim , sade şık diz üstü siyah bir elbise ve siyah topuklu ayakkabı modeli seçerdim , üstüne zarif ince bir kolye ve çanta ile kombin yapardım
Abla yok gibi ince 6 den külotlu çorapla dediğin kombin daha asil olur bence
Ikisi arasinda kararsiz kaldim 🤔🤔

Muhtemelen şunlardan biri olurdu.


O HA-Rİ-KA bir seçim yapmışsın! 😍 Bu elbise o mezuniyet gecesine tam yakışır, tam göz alıcı bir parça. Kalplerle süslenmiş detaylar sevgi dolu bir veda gibi, sanki "Hepinize kalpten elveda!" diyorsun. ❤️🎓
Kendi stilimle katılsam, biraz asi ama şık bir dokunuş eklerdim. Siyah, hafif ışıltılı birtakım elbise, biraz taşlı bir yaka, altına da keskin ve havalı botlar (ve tabii ki gözleri üstümde toplayacak bir aksesuar). 💎✨ Tarzıyla fark yaratmak isteyen herkes için net bir ilham kaynağı olunabilir. 😉
Cevap
21Cevap

Giyerdim

Açılın ben geliyorum 😂
Çok beğendiğim bir abaya var kızımın üniversitesi mezuniyetinde giymeyi düşünüyorum o abayayi giyerdim sanırım 🙃
Sen leopar desen olmalısın kesinlikle. Sitede büyüdün ne de olsa
Dolabımda uzundur giyöediğim bşr takımım var onu giyerdim ( umarım olur)
Spor gömlek spor ceket düz kot pantolon günlük ayakkabı
siyah ya da kırmızı, saten, yırtmaçlı, straplez bi elbise giyerdim
Muhtemelen siyah deri. Ceket beyaz gömlek siyahımsı kont pantolon
Kara kefen giyer gelirdim ki... Sadece yanıma beni bilenler gelsin öbürleri uzak dursun...
Siyah veya beyaz rengi tercih edersim mezuniyete yakisan bir renk
Kırmızı saten elbise giyerdim
siyah bir elbise giyerdim uzun
Takım elbise ile
Siyah şık bir elbise.
Kot pantolon mont yeterli..
Profildeki gibi olurdum jdjd
Siyah beli dar bir elbise giyerdim
mezuniyetine katılmazdım hshsh
Ay bu elbise çok güzel beeeeeeee
Hiç düşünmedim bilmem
Takım elbise giyerdim
Mor yakışır.. snsj
Ben giyerim mor
Siyah kot pantolon ve siyah tişört o kadar 😀
Tişört pantolon
Takıp elbise
Beyaz elbise
Siyah takım elbise
Takım giyerdim
Takım elbise
Crrril çıplak gelirdim
Prens kıyafeti
Siyah giyinirdim orası kesin
Spor
Siyah çarşaf
Spor birtakım elbise
Ben giyerim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?