Yazlık elbiseleri neden bu kadar seviyorsunuz? Nasıl seksi oluyorlar?

Yazlık elbiseleri neden bu kadar seviyorsunuz? Nasıl seksi oluyorlar?

Yaz/sıcak hava neredeyse her yerde bitti. Erkek arkadaşlarımın çoğunun yazlık elbiseleri çok özleyeceklerini söylediğini fark ettim. Kızlar giydiğinde aşırı seksi olduklarını söylüyorlar. Ama neden?

Yazlık elbiseleri neden bu kadar seviyorsunuz? Nasıl seksi oluyorlar?


Beni yanlış anlamayın, yazlık elbiseleri seviyorum. Ne kadar akıcı olduklarını seviyorum. Sütyenlerin her zaman gerekli olmamasını. Kumaşını, tarzını, kesimini. Ama ben onları seksi değil, sevimli veya güzel buluyorum. Yine de çoğu erkek, mini etekli bir kızdan çok yazlık elbise giyen bir kız görmeyi tercih edeceğini söylüyor. Yazlık elbiselerin bir kadının giyebileceği en seksi kıyafetlerden biri olduğunu. Neden? Daha "kadınsı" oldukları için mi? Bence kokteyl elbiseleri kadınlar için en seksi kıyafetlerden biri. Yazlık elbiselerin nasıl seksi veya en seksi olarak kabul edilebileceğini anlamıyorum !!!

Yazlık elbiseleri neden bu kadar seviyorsunuz? Nasıl seksi oluyorlar?

Yazlık elbiselerin en seksi olduğuna katılıyor musunuz? Yoksa kadınları daha seksi gösteren başka kıyafetler var mı?

Yazlık elbiseleri neden bu kadar seviyorsunuz? Nasıl seksi oluyorlar?

buna bayıldımmmmm

Yazlık elbiseleri neden bu kadar seviyorsunuz? Nasıl seksi oluyorlar?
Cevapla