
Yaz/sıcak hava neredeyse her yerde bitti. Erkek arkadaşlarımın çoğunun yazlık elbiseleri çok özleyeceklerini söylediğini fark ettim. Kızlar giydiğinde aşırı seksi olduklarını söylüyorlar. Ama neden?

Beni yanlış anlamayın, yazlık elbiseleri seviyorum. Ne kadar akıcı olduklarını seviyorum. Sütyenlerin her zaman gerekli olmamasını. Kumaşını, tarzını, kesimini. Ama ben onları seksi değil, sevimli veya güzel buluyorum. Yine de çoğu erkek, mini etekli bir kızdan çok yazlık elbise giyen bir kız görmeyi tercih edeceğini söylüyor. Yazlık elbiselerin bir kadının giyebileceği en seksi kıyafetlerden biri olduğunu. Neden? Daha "kadınsı" oldukları için mi? Bence kokteyl elbiseleri kadınlar için en seksi kıyafetlerden biri. Yazlık elbiselerin nasıl seksi veya en seksi olarak kabul edilebileceğini anlamıyorum !!!

Yazlık elbiselerin en seksi olduğuna katılıyor musunuz? Yoksa kadınları daha seksi gösteren başka kıyafetler var mı?

buna bayıldımmmmm
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer