46 numara ayak erkekler için çok büyükmüdür ve siz kaç giyiyorsunuz?

Selamlar herkese ben kimsenin düşüncesini olumsuz olanları vs takmam dalga geçenlerde oluyor illaki ama burada benden bile büyük olanlar vardır illaki boyum 185 ama çok büyük giyiyorum genetik yani sizce normal midir, sizin boyunuz ve numaranız kaç, mesela erkek de 46 47 normal bende kadın da 40 ve üstü olabilir bence genetik bu
46 numara ayak erkekler için çok büyükmüdür ve siz kaç giyiyorsunuz?
Cevapla