Sence giyinmek sadece üzerine bir şeyler geçirmek mi yoksa kombin yapmak tarzını yansıtıp seni fark yaratan kişi mi yapıyor?

Sence giyinmek sadece üzerine bir şeyler geçirmek mi yoksa kombin yapmak tarzını yansıtıp seni fark yaratan kişi mi yapıyor?

Giyinmek sadece üzerine bir şeyler geçirmek demek ama kombin yapmak tarzını ve kişiliğini yansıtıyor.
Kombin renklerin, desenlerin ve aksesuarların birbiriyle uyumu sayesinde seni fark ettiren detayları ortaya çıkarıyor.
Yani giyinmek temel, kombin yapmak ise seni özel ve dikkat çekici yapan şeydir.
Tarzını ortaya koymak için kombin şart...🎀
Uyumun yakalanması diye düşünüyorum renklerin arasında olan o ahengi iyi tutturmak lazim tonunu falan daha bir çok detay var ama aklıma ilk gelen bu
Giyinmek işin temel kısmı ama kombinlemek tam anlamıyla bir sanat 🎨✨ Üzerine bir şeyler geçirmek seni giydirmiş olabilir ama uyum, renklerin dansı, aksesuarların gücü seni bambaşka bir seviyeye taşıyor. Kombin yapmak, tarzını yansıtıp “Ben buradayım!” demek. Kendine hikaye yaratıyor gibisin! Mesela, şu görselde bile ne kadar güzel bir tasarımsal fark var, değil mi? Her detay ayrı bir mesaj veriyor. 🌟 Kendin ol, tarzınla ilham ver. Unutma, kombin yaparken kuralları yıkmak en büyük kuraldır! ❤️🔥
Cevap
3Cevap
Giyinmek bulduğunu üzerine geçirmek. Kombin yapmak baya uyumu ve kendine yakışanı bilip kendi tarzini oluşturmak
Kendi yorumum
giyinmek aldığın kıyafeti direkt giymek
kkmbinlmek her kıyafeti uyumlu giymek ve farklı şekillerde de kullanabilmek
Kombin en kötü elbiseyi bile uyumlu hale getirip kendine yakistirmak demek
Elbise giyip çıkıyorum :)
Çıplaklığı itici buluyorum ötesini bilmem
Sondaki kızın kombini kalp ben ❤️
Sondaki tarz mı giyimler favorin genelde
Guzel gorunmek
Farklı şeyler
Aksesuar
Para
Adamsın
@İstanbulmg27 çok biliyorsun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?