Arkadaşlar merhaba ben bu yaşıma kadar hep Trendyol, Addax, LCW tarzı daha genç işi olan yerlerden giyindim ama artık meslek gereği de belli bir yaşa geldiğim için daha kadınsı, oturaklı ve kumaşı kaliteli olan yerlerden alışveriş yapmak istiyorum özellikle artık kumaş kalitesine özen göstermeye başladım ama aynı zamanda boykota da dikkat ediyorum yani bu yüzden Zara, Shein, Temu gibi markaları önermeyin lütfen. Çok açık giyinmeyi de sevmiyorum zarafete, kadınsılığa da özen gösteriyorum. İpekyol, Ekol tarzı olabilir fiyatları çok uçuk olmasın lütfen yani normal bir ceket, elbise, etek 5.000'i geçmesin. Nereleri hangi markaları önerirsiniz?

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer