Kadınsı, Kaliteli, fiyatı uçuk ve boykot olmayan giyim markaları nereler var?

Arkadaşlar merhaba ben bu yaşıma kadar hep Trendyol, Addax, LCW tarzı daha genç işi olan yerlerden giyindim ama artık meslek gereği de belli bir yaşa geldiğim için daha kadınsı, oturaklı ve kumaşı kaliteli olan yerlerden alışveriş yapmak istiyorum özellikle artık kumaş kalitesine özen göstermeye başladım ama aynı zamanda boykota da dikkat ediyorum yani bu yüzden Zara, Shein, Temu gibi markaları önermeyin lütfen. Çok açık giyinmeyi de sevmiyorum zarafete, kadınsılığa da özen gösteriyorum. İpekyol, Ekol tarzı olabilir fiyatları çok uçuk olmasın lütfen yani normal bir ceket, elbise, etek 5.000'i geçmesin. Nereleri hangi markaları önerirsiniz?

Gerçekten çok güzel :)
Gerçekten çok güzel :)
Kadınsı, Kaliteli, fiyatı uçuk ve boykot olmayan giyim markaları nereler var?
Cevapla