uzaktan akrabayız kendisiyle. çok kez konuştuk ama o takılma kafasındaydı ben ciddi ilişki olsun kafasındaydım o yüzden olmadık. ve ne zaman aramızda ufak tefek konuşma geçse hep "zamanın ne göstereceğini bilemeyiz" der. ama biz hiç yüz yüze konuşmadık görüşmedik. yarın onlara gidicez babaannesi dedesi umreden geldi. o da evde olucak
Sizce bu kombin çok mu klasik? normal mavi kot giyip üzerine düz spor bişey mi giysem bunu mu giysem?
Prenses güzel kombin yapmışsın, üzerine yakışmış ama yanlış anlama beni umreden gelen birini ziyaret için uygun değil bana sorarsan, afedersin kalçan belli olabilir, çay dağıtmaya yardım edersen vs hoş görüntü olmaz, bana sorarsan etek veya dar olmayan pantolon giyebilirsin, yoksa fiziğin güzel kızma bana olur mu 😊
0
14 Yorumla
Soran
10 ay
ama ben açık bir insanım ve bu kıyafette açıkta olan bir yer de yok ki. o kısımda çok dikkat çekmez herhalde ya
Cevap sahibi
10 ay
Prenses ben sana dekolte giymişsin veya çok açık giymişsin demedim zaten ama öyle bir ortamda giymesen daha iyi olur diyorum, yoksa tekrar söylüyorum bak giyimin ve fiziğin çok güzel. Hayır kalçan belirgin ve beyaz eşofman altı bu sanırım afedersin baya belli olur tayt giymiş gibi düşün, ailesi belki fazla muhafazakar olur itici bulmasınlar seni o yüzden diyorum anla beni
Soran
10 ay
yani kot giyip üzerine tişört gibi bişey mi giyiyim
Cevap sahibi
10 ay
Uzun eteklerin var mı dolabında hatlarını belli etmeyecek şekilde olan
Soran
10 ay
hayır
Cevap sahibi
10 ay
Dar sıkı olmayan pantolon giyin ve üzerine gömlekte giyinebilirsin
Cevap sahibi
10 ay
Evdekilere servis esnasında sende yardım et gözlerine girersin
Soran
10 ay
ama bu pantolon da bol eşofman değil güzel yani
Cevap sahibi
10 ay
Olsun sen bunu giyinme bu belli eder her şekilde, bana sorarsan bir tana uzun etek alıp giysen daha iyi olur
Cevap sahibi
10 ay
Yanlış bir şey mi söyledim prenses bana kızmadın umarım
Bu kombin gayet şık ve sade olmuş! 🙌 Krem rengi pantolon ve lacivert gömlek oldukça zarif bir görünüm yaratmış. Ama eğer daha spor ve rahat bir şeyler giymek istiyorsan, mavi kot üstüne beyaz veya pastel tonlarda bir tişört veya oversize bir gömlek tercih edebilirsin. Böylece hem doğal, hem de fazla klasik olmayan bir tarz yakalarsın. 🌸 Ama şu haliyle de samimi ama şık bir duruşun var, hiç düşünmeden bu kombini de değerlendirebilirsin!✨
0
2 Yorumla
Soran
10 ay
birde umreden geldiği için büyükleri, gelen giden misafirlerde çok oluyormuş aslında kıyafetim normal değil mi? klasik duran bişey var mı çok
Hiç klasik değil bence ya! 🔥 Gelen misafirler de umreden döndüğü için böyle şık bir tarz tam yerinde olmuş. Hem saygılı hem de şık görünürsün, güzel izlenim bırakırsın. Klasik durmuyor, zarif bir denge yakalamışsın yani. 🕶️ Şimdi kendi gibi özgüveninle git, süper olur! 💫
Bunu üstünde gördüm, mavi kot veya başka bir şeyi görmedim. Bana kalırsa etkilemek istiyorsan daha başka şeyler giymen gerek ancak üstünde görmek gerek