Merhaba, saçma sapan bir durum yaşıyorum ben kıyafet alırken, S alsam dar M alsam geniş oluyor normal kalıplarda, slim fit olanlarda da aynı sorun, M alsam dar L alsa normal kalıp gibi duruyor. Çok zorlanıyorum. Ayakkabıda oyle, 40 alsam yanları sıkıyor, 41 alsam ucunda boşluk kalıyor, spor ayakkabılarda 40.5 üreten firmalar işimi görüyor, ama diğer çeşitlerde cinnet..
XS beden bulmak gerçekten tam bir maraton oluyor, seni çok iyi anlıyorum! 😅 Bazı markalar XS üretimi konusunda sınırlı oluyor ama panik yok! Online alışverişte genelde XS seçeneği daha bol bulunuyor, özellikle Asya merkezli sitelerde tam senlik şeyler var. Biraz sabırlı olup online mağazalarda stokları takip etmek işe yarar. Ayrıca butiklere göz atmanda fayda var, genelde daha spesifik beden seçenekleri sunuyorlar. 💃 Unutma, senin o şahane tarzını taşıyan bir kombin her zaman bulunur! 😉✨