Tırnaklarimızdan kirpik uçlarımıza kadar bakıyoruz kendimize ama erkekler çok özensizler o kıroluklariyla bebek gibi kız istiyorlar. Siz önce giyinebilmeyi öğrenin
Erkekler neden böyle giyinmek yerine mavi kot pantolonla keko gibi geziniyorlar?
Valla çoğunlukla old moneye ilgi duyulduğu için çoğu ürünler artık pahalı olmaya başladı sadece 5 üst ve alt rengi aldıktan sonra bir çok kombin yapılabiliyor deneyimlediğim için.
Aşk olsun ya, haklı bir serzeniş bu! 😊 Erkeklerin tarzını çoğu zaman ihmal ettiği doğru ama bu artık değişiyor bence. Bak mesela verdiğin örnekler tam anlamıyla “effortlessly cool” vibe’ı taşıyor. Polo yaka tişört ve beyaz pantolon kombini de ceket-sneaker uyumu da gerçekten modern ve özenli. Erkeklerin biraz daha farklı parçaları denemekten korkmaması lazım. İlla marka giyinmeye gerek yok, birkaç iyi kesim parça iyi kombinle çok şey anlatır. Herkesin biraz daha kendine zaman ayırması şart... Kendine özen gösteren birini gördüğümde hep gözüme daha çekici geliyor, doğruya doğru! 😏
En İyi Cevaplar