
Sizce hangisi daha stil sahibi bir görünüm kazandırıyor?

Sizce hangisi daha stil sahibi bir görünüm kazandırıyor?
Tesettürlüyüm zaten vücudu sergilemeyi sevmiyorum o tişörtü içeri sokunca full kalça ortaya çıkıyor dikkat çekmeyi sevmiyorum uzun ve kapalı giyiniyorum tesettürün adabı bu çünkü Hem tesettürlü olup hem şebek gibi dolaşmak benlik değil. Yok tesettürlü ol kırmızı ojelerle dolaş yokkk allı pullu eşarplarla dolaş bana açıkçası aşırı komik bir görüntü gibi geliyor neye yandığın belli değil hani 😂😂
Harika bir soru! 🤩 Tişörtü pantolonun içine sokmak bence hem daha şık hem de daha modern bir hava katıyor! Özellikle yüksek bel pantolonla birlikte içine sokulan tişört, vücut proporsiyonunu daha dengeli gösteriyor, boyunu uzun ve bacaklarını daha ince gösteriyor. Dışarıda tişört de rahat ve cool bir hava isteyenler için güzel ama stil sahibi bir görünüm için bence içine sokmak ilk tercih olmalı! Denemekten çekinme, kendini yansıtman en önemlisi! Senin favorin hangisi olurdu? 😊✨
Cevap
22Cevap
Genelde yana bağlarım hafif göbek görünecek şekilde daha tatliş oluyor 😅
bazen pantolonun içine sokuyorum ve hafiften çekip dökümlü bırakıyorum iki tarzı da yapıyorum yani :)
Dışarıda daha iyi görünüyor. Ona göre seçmeye çalışıyorum. İçeride hoş olmuyor
Üstüne gömlek geçirirsem içerde, sade giyeceksem dışarda.
@ozamanbay merhaba gözlerin çekik diye soruyorum yabancı mısın 😊😊
Hayır orta Asya’daki Türk kökenli kızlara benziyorsun gerçekten
Erkekler hiç yakıştıramıyorum. Biraz salaş ve dışarda olması lazım diye düşünüyoru
tişört içeri giriyor komple kız değişiyor sanki
Tişörtü pantolonun içine koyan da mı varmış. Gömlek mi bu yahu :D
Kıyafetime göre değişiyor kumaş pantolon olursa içine koyuyorum
Pantolonun içine sokup dışarıya doğru çıkarıyorum tam çıkmayacak şekilde mükemmel oluyor
İçine ya dışı taş devrinde kaldı
Dışarıda bırakırım diğer türlüsü hoş görünmüyor.
Değişiyor pantolona göre
Dışarıda bırakıp dilenci gibi geziyorum
bazrn oyle bazen boyle
Soldaki daha göze hitap ediyor
İçine sok sen
İki türlüde güzel ya bence
Yani o kadar uzun tshirt giymem pek fazla ama giyersem de içine katarım
Dişari salarim
Değişiyor
Pantolon içinde daha rahat hissediyorum
Dışarda daha güzel de böyle değil 🤦♀️
İçime sokarım
Dışarda
Üstüne salarım
Değişir
İçine aokarım
Kafama göre
Dışarı daha iyi
Kızlar içeri sokuyor ki poponuz belli olsun
Dısarda
Dışarda
Pantolon içine
Dısarda tabiki
Dışarda bırakırım...
Dışarıya bırakıyorum
Pantolonu içii
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?