Gizli Üye(30-35)+1 yılkesinlikle ceker ve emin ol cok avantajli bir kere topuklu giydiginde rahat 170 175 olacaksin ve durusun ona gore sekil alacak minyonsun kolay kolay yaslanmayacak kadin dedigin ele avuca sigmali 190 200 luk bir sevgilin olmadigi surece sıkıntı yok ve uzun boylu kadinlarin cogunda oran sikintisi vardir elleri ayaklari buyuktur ve bence cok itici
13 Yorumla
Soran+1 yılayy aynen basketçi gibi :))
Cevap sahibi+1 yılbodur tavuk her zaman pilictir ;)
Soran+1 yılbence de :D
En İyi Cevaplar
Tanrıça gibi kız demek :)) boy biraz kısa ama tanrıçaysa sorun yok tabi :)
01 Yorumla
Soran+1 yıl:) saol
+1 yılBence boy bir kızın güzelliğini olumlu ya da olumsuz yönde etkilemez. Boyunuz çokta kısa değil zaten. Anlattığınız kadar güzelseniz 1.60 boyla evde kalmazsınız 😊
03 Yorumla
Soran+1 yılvalla anaokulundan lisesona kadar güzellik yarışmalarına katıldım bir tanesinde 2. diğer hepsinde 1. oldum. eski erkek arkadaşım da güzellik tanrıçam diye seviyordu beni :)))
- +1 yıl
Yeni erkek arkadaşınızda umarım aynı şekilde sevmeye devam eder. Bence boyunuz ideal. Tamam 1.50 falan olsa cebine at taşı gibi olmaz. 😊
Soran+1 yıl:))))))))))))))))))))))))
Gizli Üye(30-35)+1 yılOlculere bak oha! İstersen 1.50 ol sen tanricasin, taparim cok net!
25 Yorumla
Soran+1 yılsağol :DDDD
Cevap sahibi+1 yılRica ederim yani bana gore oylesin. Gordugun gibi tum kizlar boyunla alay etmis ama o ince bele o kalca ve gogus varken 1.70lik kizlar az otede oynasin.
Soran+1 yılSAOL :)))) ÇOK mutlu oldum :))))))))))))
Cevap sahibi+1 yılRica ederim tanricam :)
Soran+1 yıl:))))))))))))))
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
77Cevap
+1 yılAnoreksiya nevroza diye bir hastalık var. Buyur gel polikliniğime yardimci olayım. Türkiye bu kadar düzgün ölçülere sahip sağlıklı ya da estetiksiz insan yok maalesef :-D
05 Yorumla
Soran+1 yılannem'in rus olmasının avantajı burada devreye giriyor canım :)
- +1 yıl
Annen rus ise sen dibine tutmuş tencere gibisin canım :-D üzüldüm adına haha :-D
Soran+1 yılben halimden memnunm güzel bir melezim
- +1 yıl
Hadi bakalım ne mutlu sana minik kuş :-D
Soran+1 yılkomik değil
+1 yılMaalesef. Ama o değişir bak. Mesela ben 1.86'yım ama 180den aşağı olan kızlar kısa geliyor bana şahsen. Ama değişir dedim ya işte, mesela 165-70 bir erkegin dikkatini cekebilirsin. Kader de varsa dahada uzun olabilir.
01 Yorumla
Soran+1 yılsaolll :))
Bence iyi ben 1.78 im yani 1.60 bana göre ideal bile ben biraz kısa minyon seviyorum ama biraz öyle yerden bitme degil 1.60 ve üstü iyidir iyi
04 Yorumla
Soran+1 yılsevindim zaten converse'le bile 165 filan oluyorum 160'tan daha uzunum 162 falan ama yuvarladım :))
Soran+1 yılsağol :)
Portakaldan ne haber? böyle hayal edip sümüğümüzü silmemizi bekleme. Cazibe yarat kı ete üşüşen sinek olalım. asfghh
10 YorumlaGüzele güzel demem güzel benim olmadıkça diye bir klişe yapardım ama yapmayacağım gidiyorum ben :)
01 Yorumla
Soran+1 yıl:DD
INNA'da ufak ama çok beğeniyorlar. Ece Seçkin de keza öyle. Neden olmasın arkadaş?
02 Yorumla
Soran+1 yılsaol:)
+1 yılTabikide çeker erkeklerin %50 lık kismı boya dikkat etmez diye tahmin ediyorum şayet ben etmem.
01 Yorumla
Soran+1 yılpeki saol :))
- Moda & Stil konusunda 2,5b cevap paylaştı.
+1 yılGitmez. Yolda görsem seni tekme atarım. :):
https://www.e-ruya.org/ruya/tekme.jpg00 Yorumla benim boya göre çok kısa
tipi hoşuma gider sokakta görsem yarabbi biraz daha boy vereydin de peşine takılaydım derdim :)02 Yorumla
Soran+1 yılallah bir yerden alıyor bir yerden veriyor boydan almış güzellikten vermiş işte :)))
+1 yıltamam da bunu sen niye soruyon , bırak erkekler sorsun :D
02 Yorumla
Soran+1 yılanlamadım :O :)
- +1 yıl
Soran kişi virgül kullanmadığı için soruyu yanlış anlamışsınız :D
Gizli Üye(30-35)+1 yıl"Kilosu da çok iyi fiziği manken gibi ama boyu 160 erkekler"
tabii ki dikkatimi çekmez. böyle erkek mi olur ya :D:D:D keşke 160'tan sonra virgül koysaydın :)01 Yorumla
Soran+1 yıl:DDDD
Tatlim okullar ne zaman basliyodu sizin
Tatil bitse de kurtulsak sizden11 Yorumla
Soran+1 yılne diosun ya
Moda & Stil konusunda 9,1b cevap paylaştı. boy benim için önemli değildir yanıma yakışsın aşkını göstersin bana. sevsin güvensin yeterli boyu takmam
013 Yorumla
Soran+1 yılhımm peki
Soran+1 yıl:)))))
Soran+1 yılya evet :D
Soran+1 yılhımm peki :)
Soran+1 yılevet :))
Soran+1 yılVURMA ABİ :)
Soran+1 yıl:DD
Bu kadar tarifi yazacagina kendi resmini atsaydin ya :D
06 Yorumla
Soran+1 yılatmıom prensib meselesi :)
Soran+1 yılmerak etme yazdığım gibiyim :))
Soran+1 yılmaalesef canım
+1 yılGönlü güzel değilse ne yapayım boyu 1.60 olsa 1.80 olsa ne yazar. gönlü güzel olsn her türlü severm
02 Yorumla
Soran+1 yıl:))
- +1 yıl
Kalbi sakat olmasın :))
Sen bir sürü erkegin degilde,
bir erkegin dikkatini ömür boyu çeksen yeter :)01 Yorumla
Soran+1 yıl:)))
+1 yıl160 Türkiye şartlarına göre ortalama bir boy. Hem yatakta da rahat ederim
02 Yorumla
Soran+1 yılabartmasak mı? :)
- +1 yıl
hahaha, daha başlamadım bile ;)
Benim çeker sadece göz göze gelmemiz bile yeter ona tapmam içinnn...
Ama yok öyle biri. .07 Yorumla
Soran+1 yılsen öyle san :)))))
Soran+1 yılmesaj göndermiyorum prensib meslesi :))
Soran+1 yılahahaha :))
+1 yılçekersin bacım çekersin :D uzun boylu olup çirkin olan çok
11 Yorumla
Soran+1 yılahahha aynen :))
minyona bayılırım:) sorun yok...
21 Yorumla
Soran+1 yılsaol :)
+1 yıltipi kest birde 185 üzeri erkek ister kesin.. hobbite bak yok öyle güzelmişmişte falan fistan
01 Yorumla
Soran+1 yıl185 ALTI İSTİYORUM CANIMM
+1 yılEgo var belli ama birde foto alirsak daha iddali olabilirsin gel bakalim :)
02 Yorumla
Soran+1 yılfoto koymıypm prensib meselesi
- +1 yıl
Pm ile yorumlasak suc olur mu :)
Gözlerde renkliymiş. Allah'tan belamı mı isteyeceğim :)
02 Yorumla
Soran+1 yıl:DDDD
Bak Sen Tanrıça Kadar Güzel Diyosun Yani Çekmez mi..))
04 Yorumla
Soran+1 yıle ne kadar güzel olursa olsun boy için çekmez diyenler var ama
Soran+1 yılaynen dinleyin bu adamı :DDD
+1 yılBu kadar özgüven patlaması yaşayıp bunu takıntı yapması saçma derim nolcekk canım :D *-*
02 Yorumla- +1 yıl
Güzel bir şey canım kendine güvenmen bir boyun yuzunden mi dikkat çekmeyeceksin bacım ^_^
Soran+1 yıl:D saOL
+1 yılBoy kilo dedin, saç göz rengine girdin :s neyin kafası bu anlamadım.
06 Yorumla
Soran+1 yılpardon başlık yanlış haklısın abi :)
- +1 yıl
git yat çabuk ol :s iyi görmedim seni
Soran+1 yıltamam abi sana yamuk yok abi :))
- +1 yıl
bir daha böyle konular açıp insanın hasabını zıplatma :s baska bisiyle ugras
Soran+1 yıltamam abi :) sen ne dersen odur abi :)))))
- +1 yıl
dalga geçme ağzına carparım :p
+1 yılölçülerin baya iyi pilates falan yapıyor musun? Yani hiç bişi yapmadan o bel nasıl 57 olur? her neyse iyisin bence
03 Yorumla
Soran+1 yılspor salonuna gidiyorum saol bu arada :))
- +1 yıl
önemli değil:)
- +1 yıl
bu arada şunu söyleyeyim burada erkeklere ve kızlara scarlett johansson güzel mi diye sorsak çoğunluk evet der ve o kadının boyu 160
+1 yılSen fiziğinle dikkat çekmeye çalışma peşinden piç eksik olmaz zaten seni seven biri 150 boyun olsa kilolu olsan yine sever :D
010 Yorumla
Soran+1 yıle yuh artık 190 adam adam basket topu gibi sürer beni o zaman :)))
- +1 yıl
Orası ayrı bişey ona bişey diyemem ama boyun normal zaten :D
Soran+1 yılSAOL zaten ben kendimle barışığım :) sadece merak ettim :DDD
- +1 yıl
Bişey demedim ama önemli değil :D
Soran+1 yılhani boyun normal dedin ya zaten barışığım ama arada kızlar alay ediyor tabii bütün erkekler benim peşimde olunca kıskançlıktandır herhalde :)))
- +1 yıl
Heee tamam çekememezlik var :D Oh olsun onlara çatlasınlar :D :D :D
Soran+1 yılyani biraz :)))))
- +1 yıl
Sende biraz onlara karşı ego yap :D
Soran+1 yılzaten burada egom tavan yaptı ya :)))
- +1 yıl
burada değil onlarında yap :D
Delikli taş yerde kalmaz güzelim sen birde tanrıça gibiymişsin kaymaklı ekmek kadayıfı :)
01 Yorumla
Soran+1 yıl:))
Gizli Üye(36-45)+1 yılYaratilisla dalga gecmemek lazim. Simdi burada gezdirmem yanimda dersin ilerde karin olur hayat boyle
Gunaha bulasmayin kucumser gibi o ne oyle gezdirmem yanimda falan01 Yorumla
Soran+1 yılsaol :))
+1 yılHerkes yeşil gözlüyüm kumralım manken gibiyim der bide egoistim diye şerit çekseydin altına😂 160lık kıza manken gibi diyemem ben kimse kusura bakmasın 😂
11 Yorumla
Soran+1 yılistediğini de
+1 yılBoyu kilosu fizigi fark etmez nefes alsin saci olsun yeter
02 Yorumla
Soran+1 yılyokluk...
- +1 yıl
Aynen yokluk kizisin ondan sana yazdim
Gizli Üye(30-35)+1 yılyok be 1.60 mı? 1.96'yım yanımda evlatlık cocuk gibi gezecek..
09 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılAlnımda cocuk esirgeme kurumumu yazıyor ablacım?
Soran+1 yıle yani ben de utanırım yanında gezmeye :DDD
Cevap sahibi+1 yılGezeceğini kim dedi almam ki yanıma bastım zaten engeli hadi bye !
Soran+1 yılgezmem zaten ayı gibi 196 ne abi kıtlıkta beni de yersin :)
Cevap sahibi+1 yıletoburum ben yer elması sevmiyorum :)
Soran+1 yılben de kutup ayısı sevmiom tercih meselesi :)
Cevap sahibi+1 yılTeşekkür ederim beni sevdiğin için ben de ayı sevmiyorum zaten :)
Soran+1 yılkendi türlerini neden sevmiosun dışladılar mı seni? :))
Cevap sahibi+1 yıldarvincisin demek sende :))
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılbayanda üç (g) ye dikkat ederim ben onlar sağlamsa bakarım :)))
016 Yorumla
Soran+1 yıleh fena değil
Cevap sahibi+1 yılgörmediğim için şansızım o zaman :(
Soran+1 yıl:))
Cevap sahibi+1 yılbende şans yok zaten :)))
Soran+1 yıl:)))
Cevap sahibi+1 yılfena değil derken güzel mi:)))
Soran+1 yılSağlam ve sıkı :) ama çook büyük değil ölçülerim 85-57-89 :))
Cevap sahibi+1 yılhayal ettimde fenamışsın :)))) g lere uyuyorsun :)))
Soran+1 yılHımm saol :)
Cevap sahibi+1 yıltakıldığın biri var mı? :)))
Soran+1 yılYok
Cevap sahibi+1 yılben ciddiyim :))
Soran+1 yılValla yok sana yalan mı söylicem?
Cevap sahibi+1 yılyalan söyleme tabi :))) tanışalım mı ne dersin?
Soran+1 yılÇok yaşlısın :(
Cevap sahibi+1 yılsağol ya daha görmeden ön yargın var demek çok kötü bir huy ama:(((
Gizli Üye(36-45)+1 yılErkekleri Kendine çekecek tek unsur dişiliğin mi? Kişiliğin yok mu hiç?
04 Yorumla
Soran+1 yılyeteri kadar var merak etme
Cevap sahibi+1 yılOlduğu için tezgahında sadece dişilik var?
Soran+1 yılkişilğimden o kadar eminim ki sorma gereği duymadım :)
Cevap sahibi+1 yılO senin boş iddian.
Biz tezgaha bakıyoruz.
nefes alsın yeter dıyen bir tük genci zihniyeti bunlara takmaz :)
00 Yorumla
+1 yılPardon da burada bir çelişki var :D adi üstünde 1.60 boy. Neresi manken gibi ki bunun? :D istediğin kadar fizigin olsun. Ha pardon onun için boy lazımdı canım ya :D
020 Yorumla
Soran+1 yıl:) zayıf ve sıkı anlamında manken gibi :))
- +1 yıl
Yanlış tabir :D zayıf ve sıska diycen o zaman mankenlik kiiim sen kiiim :D
Soran+1 yılama manken gibi sadece 1 boy küçük :)))))
- +1 yıl
O yüzden manken olamıyon işte
Soran+1 yılallahım manken demedim gibi GİBİ GİBİ
- +1 yıl
Mankenlik için tabiikide boy gerek. Ben 150 kgdan bahsetmiyorum. Başka yere çekme. 1.70 boyla bile manken olmak zorken 1.60 yanından geçmez. Aç oku azcik
Soran+1 yılBen mankenin demedim fiziğim manken gibi dedim anlıyaMıyor musun? Ay manken olmak gibi de bir niyetim yok. Ayrıca olamıycağımı da biliyorum
- +1 yıl
Bende diyorum ki fiziğin manken gibi değil. Sen öyle saniyorsun. İstediğin kadar zayıf ol oran buran iyi olsun. Boyun yoksa manken gibi diyemezsin
Soran+1 yılHerkes öyle diyor senin fikrin umrumda değil
- +1 yıl
Sen öyle san ;)
Soran+1 yılklasik uzun ama çirkin kız :)))))
- +1 yıl
Çirkin olan sensin bence çirkin görmek istiyorsan aynaya bak :D en azından ben kendimi saklamadım kezbancım. Kapiş ;)
Soran+1 yılsalak benim fotomu görmedin ama ben senin fotonu gördüm çirkin diyemezsin çünkü hiç bir şey bilmiyorsun benimle ilgili :)))))
- +1 yıl
Sende bana diyemezsiniz çünkü çirkin değilim kezban :D kaç tane kosan var peşimde bir de dikkat cekmeymis hava :D hadi canım hadi bak işine ;)
Soran+1 yılbence çirkinsin valla :)) hem de çok :) şu an halime bin kez şükrettim
- +1 yıl
Çirkin olan sensin :) 10 elimde yirmi marifet :)) benim güzel olma şansım var sende o bile yok. Ufacık boyun var konusuyorsun. Sen benim tırnağım olamazsın kezbancım. İyykk bende sukrettim ya Allah korusun senin kadar çirkin ve kısa boylu olmadığın için :)
Soran+1 yılıyyk kezoş saçın da boya zaten burnun iğrenç suratın yamuk 9 dil biliyorum canım ya ayrıca ben en kötü topukluyla boyumu uzatırım senin hiç şansın yok senin adına üzüldüm ayrıca çirkin olduğumu neye göre söyliyebiliyorsun pardon.
- +1 yıl
Yazma kezban yazma ya. Sacimin kendi rengi :D bu söndü daha yazmiyvsm sana sarjimi yiyim. Sen kendi ağzına burnuna bak o kadar iğrenç bir tipin var ki demek ki gizlemissin yani. İykk ya. Kezban :D
Soran+1 yılben tipim iğrenç diye değil abazalar tahrik olmasın diye gizlideyim canım :) zaten profilimde de foto yok ama açsam herkes mesaj atardı
Çeker ama sadece çektiğiyle kalır :D
01 Yorumla
Soran+1 yıl:)))))))
Çeker sanırım, Fotoğrafınıda atsaydın iyiydi. :)
03 Yorumla
Soran+1 yılfoto koynuyorum prensib meselelsi :))))
Soran+1 yıl:))
+1 yıldikkat çekmek ne kelime öküz gibi baakarım asdsasd
04 Yorumla
Soran+1 yıldiyorsun :))
- +1 yıl
tabiki de :D
Soran+1 yılsaol :)
- +1 yıl
rica ederim =)
boy önemli erkek en az 180 olmalı
11 Yorumla
Soran+1 yılbence ideal 1.70 :D
+1 yılegon niye tavan yaptı..
katıksız süzme mA. l olarak göründüğünü kimse söylememiş sanırım :(23 Yorumla
Soran+1 yılsenin fikrin o
Soran+1 yıltamam sizin fikriniz ne diyim herkes istediğini düşünür
+1 yılbenim dikkatimi çekmez
05 Yorumla
Soran+1 yılöyle bir hedefim yok :D
- +1 yıl
olmasın da zaten
Soran+1 yılyok zaten merak etme
- +1 yıl
ama gözlerine bakardım :)
Soran+1 yıl:DD
+1 yılGüzel reklam. tebrikler
01 Yorumla
Soran+1 yılreklam yapsam gizliden mi yapardım :))
+1 yılEgosunu tatmin etmek için soru soranlar...
122 Yorumla
Soran+1 yılkıskananlar...
- +1 yıl
Yalnız boyum 171 saçlarımda omuzda değil belimde karamel rengi 😂
Soran+1 yıleee boy ve saçla olmuyor bu işler güzelsen de allah sahibine bağışlasın bacım ne diyim ama egomu tatmin etmek gibi bir niyetim yok merak etme
- +1 yıl
Boyla saçla olmuyor diyemi boyunu saçını anlattın soruda 😂
Soran+1 yılben bütün özelliklerimi yazdım sarı lüle lüle saçları olan var ama çirkin her neyse ya boşver he he diyim de sus
- +1 yıl
Demekki boyla sacla oluyomuş 😀
Soran+1 yılsarı lüle lüle saçları olup çirkin olan kız var demek ki olmuyomuş
- +1 yıl
Bacakları uzunsa çirkin degildir 😃
Soran+1 yılyüzü çirkin olanlar nolucak
- +1 yıl
Erkekler için bacak daha önemlidir emin ol😃
- +1 yıl
O yüzden git kendine göre birini bul kısa hissetme kendini yanında 😃
Soran+1 yılgüzellik bacakla ölçülemez
Soran+1 yılzaten ben 180 den fazla istemem merak etme
- +1 yıl
Okulumda çok güzel bir kız var boyu 1.55 yüzüm onun kadar guzel degil ama guzel yinede. Erkeklerin coğu kime baksın birde hadi tahmin et?
Soran+1 yılama senin yüzün yine de güzelmiş saçı boyu iyi olup yüzü çirkin olan çok var
Soran+1 yılve 155 cidden kısa ben 163 falanım nerdeyse 165 işte 10 cm topukluyla 175 oluyo detlenme sen beni :)
- +1 yıl
Seni niye dertleneyim egoist kendi kendine yetersin sen😃
Soran+1 yılahaha egoist deyip kendi özelliklerini yazan pes yani
- +1 yıl
Biraz egondan vazgeç diye örnek gösterdim 😃
Soran+1 yılhe he öyledir tamam artık parmaklarımı sen için yoramıycam iyi geceler
- +1 yıl
İyi geceler "tanrıça" hahahasjsjhsghahskfjdhdhsj 😂😂😂😂
Soran+1 yıliyi geceler egoist :))))))))))))))))
Anladık. O tanrıça sensin.
08 Yorumla
Soran+1 yılvalla saydım 16 tane güzellik yarışmasında 1.'liğim 1 tane de 2.'liğim var lise 2'de okul tanrıçası mı ne öyle bir şey vardı ona seçilmiştim :)) esk erkek arkadaşım da güzellik tanrıçam diye seviyordu beni :)
Soran+1 yıltapın bana muhahahahahaha
Soran+1 yılgaza geldimm :DDD
Soran+1 yılOFFF :DDD
bence erkeklerin dikkatini ceker
21 Yorumla
Soran+1 yılahaha saol canım :)
+1 yılBalık etli olsun yeter...
010 Yorumla
Soran+1 yılbalık etli değilim ::(
- +1 yıl
ol o zaman :D aradaki farkı bariz hissedersin =)
Soran+1 yılhalimden memnunum barbara palvin gibi fizğim ama boyum 13 cm eksik :(
- +1 yıl
erkekler kendi aralında kısa boylular için özel bir tabir kullanırlar ama bunu sen bilme :D iyisin devam et ;)
Soran+1 yılneymiş söyle bakalım
- +1 yıl
konu kilit ;)
Soran+1 yılya üfff söyle hadi merak ettim
- +1 yıl
Daha tahrik edici bulurlar kısa boyluları
Soran+1 yılhımm peki :)
- +1 yıl
;) ;)
+1 yılsacları kısa esmerse olur :D
02 Yorumla
Soran+1 yılama değil allah böyle yaratmış :)
- +1 yıl
solaryuma sokar saclarını kestırırız sonra ewlenebılırz askım dert etme :D
+1 yılYesilimsi diyünce ablam geldi aklıma
İyisin sende01 Yorumla
Soran+1 yılsaol :))))
+1 yılAradığım kız modeli zaten
01 Yorumla
Soran+1 yılhımm :))
Çekmez 182 boyun yanında 160 olmaz ne hacı
06 Yorumla
Soran+1 yılabi topukluyla 175 oluyorum hiç düz taban giymem zaten :)
Soran+1 yıltopuklu giymeyince düzgün yürüyemiyorum ördek gibi paytak paytak :)
Soran+1 yılevet :)))
erkeklerin dikkatini eşek bile çekiyo rahat ol :D
02 Yorumla
Soran+1 yılya üf hayır abazalardan bahsetmiyorum
Ne anlatıyor ya hangi kafalar?
00 Yorumla
+1 yıl1..60 boyda mankenmi olurmuş.
03 Yorumla
Soran+1 yılmankenim demedim
- +1 yıl
manken gibi demişsin.
Soran+1 yılevet GİBİ zayıf ve sıkı anlamında
Yanıma Yakıştıktan sonra Gerisi teferruatdır :))
01 Yorumla
Soran+1 yıl:)))
- Moda & Stil konusunda 594 cevap paylaştı.
+1 yıltanrıça mı? merak ettim doğrusu :D
01 Yorumla
Soran+1 yıl:DD
+1 yılTanrıça kadar güzel ve kudretliyse tabi ki olur :D
01 Yorumla
Soran+1 yıl:DDD
kendini göstermeyi bilirsen her türlü çeker
03 Yorumla
Soran+1 yılkaşar değilim ama gösteririm :DD
Soran+1 yıl:))
bugüne kadar 160 boyunda hiç tanrıça görmedim.
01 Yorumla
Soran+1 yılpeki ben bir ilkim :)
- Devamını Gör (38)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar