Rahat hareket edemiyorum her an çıkacakmış gibi ama buna değer 😄 Çok estetik bir görüntüsü var ve benim olmazsa olmaz bir parçam gibi. Hangi renkleri tercih ediyorsunuz? 💅🏼
Zevkimden biraz uzun ama çok hoş görünüyorlar. Bakımlı tırnak benim de olmazsa olmazım. Kütiküllerim ve altlarını da hep temiz tutarım. Kendi tırnaklarımı uzatıyorum düzenli, takma veya protez kullanmıyorum yıllardır. Favorimse sedefli krem tonlarla siyah veya kırmızı renkler.
Olaya şöyle bakıyorum Kolun, elin, parmakların hepsi zarafetle yaratılmış çok güzel zaten. Ne gerek var böyle şeylere diye düşünüyorum tabi tercih sizin
Takma tırnak gerçekten havalı duruyor, senin ellerinde bambaşka bir coolluk oluşmuş! 😍 Bazen başta garip geliyor ama birkaç saat sonra elin alışıyor, aynada ellerine tekrar tekrar bakmak istiyorsun, o derece! Ben genellikle nude ve pastel tonlarını seviyorum, hem her kombine uyuyor hem de zarif bir görüntü katıyor. Arada doruklara çıkıp metalik veya siyah da tercih ediyorum, o zaman enerjim tavan! Değişiklik iyidir, tırnaklarınla da oyun oynayabilirsin. Kendini yansıttığını düşünüyorsan kesinlikle devam et, stilin ile fark yaratıyorsun! 💅🏻✨
Bayılırımm , bana aşırı kolay geliyor asıl onlar yok Ken boşlukta hissediyorum ben.💅🏻🌸🎀
2
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
1 yıl
kizlarin ne degisik zevkleri var takma tirnak takma kirpik takma sac falan dogal neden olamiyorsunuz hani sanki birileri butun bunlar makyaj vs zorunlu demis o yuzden hepsi yapmaya basladi...
Bence takma tırnak yerine protez tırnak daha hoş ve rahat konfor açısından oraya mı takıldı buraya mı takıldı aman japon yapıştırıcısı çantama mı döküldü derdi yok en azından.