Bu şekilde giyindiğim için erkek arkadaşım beni terk etti şaka mı bu cidden beni göremediğim ne var anlamaıylrım arkadaş

Bu şekilde giyindiğim için erkek arkadaşım beni terk etti şaka mı bu cidden beni göremediğim ne var anlamaıylrım arkadaş

Ne varmış ki giyinmen de, saçma sapan erkekler var ya...
Boş ver kendi kaybetmiş...
Sen yeni ufuklara yelken aç, onun kafasında başka birileri vardır zaten bu sebepten seni terk ettiğine göre...
Onunla konuştuysan ve sebebin bu olduğunu söylüyorsa, kendisi ^gizli odunlardan^ biridir derim. Artı aşırı olmadıkça insanı ne giydiğiyle yargılamak kimsenin haddine değil. Beraber kaliteli zaman geçirmek, ilgi ve sevgiyi paylaşmak varken neden bu saçmalıklarla uğraşırlar hiç anlamıyorum..
Gayet güzel giyinmişsin, gözünün üstünde kaşın var senin bahane arayacak olursa insan ayrılmak için binlerce bulur!
Önemli olan kalmayı becerebilmek o nedenle diyorum ki korkakların işi değil bu işler.
Tarzını çok beğendim ve senin seçimin tamamen sana kalmış. Üstelik bu kombin çok sade ve şık olmuş, hiçbir şekilde abartılı ya da “aşırı” gelmedi bana. Kıyafetlerle insanlara sınır koymak hiç adil değil. Moda kendini ifade etmenin en güzel yolu ve sen de kendini gayet güzel ifade etmişsin. Kimse seçimlerinden dolayı seni yargılama hakkına sahip değil. Sen rahat hissettiğin sürece hiçbir sorun yok, özgüveninle parlıyorsun! ✨ Düşüncelerini ve tarzını kimse için değiştirme, hayat çok kısa!
Cevap
65Cevap
Giyimin için değil bahane arıyomuş arkadaş salla gitsin
Gayet normal yani giyimin arkadaşın çok katı kuralları olmalı. Bazen insan kendine eder. Onun yaşattığı bu tanıma uyuyor.
Böyle yobaz tiplerle sevgili olmayın. Terk etmesi isabet olmuş.
Erkek arkadaşın mağara adamıymıs. boş ver gayet normal
Kanks çıplaklık çirkindir. Seksi giyinmek daha çok haz verir. Erkek arkadaşın seni böyle seksi buluyorsa onun gönlünü yapman, umursamıyorsan da ayrılman daha iyi olmustur...
Ben çıplak mı giyinmişim anlamadım
Hayır diyorum ki evet çıplak değilsin. Ama vucut hatlarını gösteren bir giyim... Arkadaşın bu tarzı seksi buluyor gobeğinin ve çevresinin görünmesini sütyen ya da atlet (çok anlamam) belli olmasından rahatsız olmustur. Bu şekilde çıplak değil ama seksi göründüğünü düşündüğü için bu konuda seninle tartışmış...
Üzerimde uzun kollu hırka ile duruyorum sürekli 😀😀😀😀
Ama işte senin kendini haklı görme çaban gibi o da kendince fikirler ediniyor. Bir erkek gözünden örnekleme yapıyorum yalnış anlama olaya nasıl baktığımızı gör istiyorum. ''Uff bi eğilip kalksada biraz et görsek''. ''Abi baksana sütyene destekli giymiştir bir de ha, şlopss diye çıkaracan o sütyeni'' vs. vs... Biliyorum çok çirkin ama bir erkek bir başka erkeğin dile getirmese de içinden neler geçirebileceğini bildiği için senin üzerinde ki bu tip düşünceler oluşturabilecek herhangi bir giyim tarzını okeylememesinin sebebi bu tarz şeyler.

Bu elbiseyi giydim santiye ofisine benim sevgilimde gordu kizdi dusuniyiorum acaba terk edermi diye bu arada bu ben degilim bu kazak tan aldim
sence olmazmi santiyede calisiyiorum sahaya cikmam sadece odisteyim
@Gizemmmmyildiz arkadaşınız toplum baskısını kıramayan bir kişi, sizin de kiramamanizi istiyor. Ama herkes kendisi gibi değil. Belki ileride o sizden güç alıp sizin gibi giyinir
S. iktirsin gitsin, sen kazançlı çıkmışsın krodan kurtularak
mazeret bulmaya çalışmış giyimin gayet hoş boş ver gitsin
Bunda bir şey yok ki gayet normal. Erkekleri anlamak zor değil.😃
Doğru söyle memen mi ağrıyor balımsu? Her fotonda onu tutuyorsun ndmfm
He ağrıyor garibime destek oluyorum sksksks 🤣
Bence gayet güzel. Boşverin terk ettiyse bu geçerli bir sebep değil. Bu tip erkekleri nereden buluyorsunuz Allah aşkına.
Tanışmak istesem benimle tanışmazsınız. Ama mutlaka bu tip erkeklere şans verilir.
Ya giyimin için bahanne arıyor ya da vücut hatlarını belli edildiği için seninle ilişkiyi sürdürmeme kararı almıştır.
giyimini göremedikki sadece büstiyerini gördik
Altında pantolon vardı üstümde uzun kollu hırka içimde de bu vardı. Önümde kapalıydı.
çok mu zor
Ne
sevgilinin seni gördüğü haliyle fotograf çekip yüklemek
Aaa sütyen görünüyor crop giymişsin aaa olur mu hiç
Üstümde hırka kapalı şekilde duruyorum
Hava sıcak diye giyinmiştim hırka alıp
Bunda ne var ki sanki kendi 4/4 lük mü Allah aşkına giydiğin kıyafette bir gram kusur yok sadece bahane aramış gitmek için
Yatakta çok şey verdiysen sıkılmış bahane aramıştır..
yaprak ağaçtan sıkılmış sonbahar bahane olmuş
Vücudunun hatları belki çok belli oluyordur bilemeyiz
Ucuna dikkat ettim, fındık çıkmamış, çok sorun yok
Erkek arkadaşın terk etmek için bahane arıyomuş zaten
Ya bu tip giyimden rahatsız olabilecek erkekler var Sana da öylesi denk gelmiş
Terkeden malsa yapcak şey dönüp arkana bakmamak
25 taşında özgür bir kadınsın mağara adamı ile işin olmasın zaten boş ver
Bahane arıyormus bu olmus. Yoksa kıyafet gayet normal
Bunun için terk ediyorsa sen kurtulmuşsun gibi düşün
Bunda ne görmüş bende merak ettim yani normal bir hal içi belli değil açık degil
Saçmalık. Zaten ayrılacakmış bahane arıyormuş
Radyasyon geçirmeyen kıyafet dene belki geri döner.
Gidene bay bay gelene hayy Hayy
seni daha iyi anlayacak birileri mutlaka çıkar
bırak bahane aramış resmen. düzgün kıyafet giymişsin evlensen karaçarşafa sokardı seni
ben de böyle görsem ben de terk ederim çok güzelsin bana fazlasin diye aşkım 💞
normal bence giyimin kısa şort crop giyenler var buna şükür
Kız Senin Memelerin Yok Onu Farketmiş olmalı 😂😂😂
normal ama ben şu nazar boncuğunun seni koruduğuna inandığın için terk ederdim mesela
Ne var bunda Allah aşkına gayet normal valla sinirlerim tepeme çıktı gece gece gayet normal giyinmişsin aşkım
Senin yaşam tarzın o yüzden daha iyi diye düşün
oha diyorum kanalına hos geldiniz arkadaslar diyorum bende. sacmalık
nerden buluyorsunuz özgüveni olmayan ergenleri
Bu kıyafette ne var
Bende bunu anlamadım bunu giydiğim için terk etti üstelik üstümde hırka dahi vardı kapalı hırka ile duruyordum ama ayrıldı gerçekten çok yoruldum
Açık göbeği ben de itici buluyorum
Açık değildi hırkamla her zaman önüm kapalıydı
Tam olarak neye tepki gösterdi bu
İçimde ki beyaz şeyi daha önce giyme demişti onu giydiğim için benden yine ayrılmıştı şimdi üstüme bir şey aldım önümü kapatıp giydim yine terk etti
Yaşlar kaç sizin
24
Kalbini kıran kişi ile yola devam etme ponçik
Gayet normal bu giyim
Kıyafet için değil dilin için
Harika gorunuyor cok begendim
Kac yasindasin
Öyle giyinen birisini istemiyor demekki
Seni terk eden kafadan kontak
Yobazlarla iletişimi koparmak en iyisi.
Ben ve bahanesi olmuş
Bahanedir muhtemelen
Kimse kimsenin giyimine karışamaz
Doğru. Yanlış olan o erkekle sevgili olman
Iyı yapmiş kurtuldun demekki köylü muzaferden
Erkek arkadaşını hangi mağaradan buldun
eşeklik etmiş boş ver takma.
Ne var ki bunda güzel duruyor.
Erkek arkadaşın malmıs
Südyenin belli sadexe dert değil
Üstümde hırka var zaten önüm her daim kapalı ona rğemen ayrıldı
şu an bu halin beni yükseltti ya libidom yüksek sanırım
Giyiminde bişe yok gibi
Oha biraz b*rzoymuş eleman
Kapalı olmalısın
vücut altların belli oluyor
normalde aşırı iltifat alan biri misin?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?