Arkadaşlar ya kafayı yiycem sanırım. Fotograflarda neden kötü çıkıyorum? Moral verin olur?

Arkadaşlar dışarı çıkarken hazırlanıyorum aynaya bakıyorum tamam güzelim fakat fotoğraf çekiliyorum 10 fotoğraftan birinde güzelim diğerlerindw yüzümü yamuk gibi hissediyorum. Allah yaratmış beterin beteri var diyorum ama kendime engel olamıyorum sürekli fotoğraflarda moralim bozuluyor ama aynada iyiyim arkadaşlarım saçmalıyorsun diyor. bunun nedeni ne güzel miyim çirkin mı ne yapmalıyım?
Arkadaşlar ya kafayı yiycem sanırım. Fotograflarda neden kötü çıkıyorum? Moral verin olur?
Cevapla