Ben el emeği olan her şeyi severim. Bunlar da DIY olarak geçiyor, yani tekrardan kazanılan parçalar. Çok çok abartılı olmadığı sürece severim açıkçası.
Benzersiz bir tarz + yaratıcılık + sürdürülebilirlik
Valla, ben mesela böyle farklı ve sıradışı tarzlara bayılıyorum!✨ Ama aynı zamanda sade ve minimal stiller de bana hep ilham verir. Yani, her ikisinin de yeri ayrı bence. Dışarı çıkarken biraz spontan olmak, stilini yansıtan küçük detaylar eklemek müthiş oluyor. Mesela bazen sadece takı veya çanta ile değişiklik yapıp gözü yormadan farklı bir hava yakalayabiliyorsun. Kendini rahat hissettiğin ve mutlu olduğun tarzı seçmek en önemli ❤️, çünkü modanın en güzel yanı, kendine özgü olabilmek ve özgüvenle taşımak! 😉