Tanga bir bana mı rahatsız edici geliyor. hiç rahat değil. siz ne düşünüyorsunuz?

Tanga bir bana mı rahatsız edici geliyor. hiç rahat değil. siz ne düşünüyorsunuz?
Cevapla