don olarak kabul edebilirmiyiz:)
Herkes giyim kuşamdan bahsediyor peki iç çamaşırsız gezen varmı?
don olarak kabul edebilirmiyiz:)
Ufakken bir kere denedim pipim fermuarın arasına sıkıştı ilkokul 2ye mi 3e mi ne gidiyordum
bir kerede böyle deneyeyim bakalım nasıl olacak diyerek deneyenler olmuştur
ya millet neler yapıyor bu bir şey değil
Iç giyim vazgeçilmezim. Hatta uyumlu olmasına bile dikkat ederim.
Yok giyerim. Evde bazen olur o
Elbette
Cevap
1Cevap
ahahahhahahahah bilmem yoktur heralde ya :D
oluyo mu oyle gezen? o. O
ben hayatta gezemem
pişik olanlar giymez tek :D
kötü fikir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar