Güncellemeler
1 yıl
Güncel
Yani genelde hep sevdiğim bir şey alıp giydiğim, benim gibi sevenler var mı ne düşünüyorsunuz. Lütfen düzgün cevaplar gelsin.
Cevap
5Cevap
Ben bayramda giydim knk 40 denye ama harika oldu çok rahattı
bi şeyin altına giyiyorsa üşüyodur ha direk öyle giyiyosa..
İtici
üşüdüğünü düşünürüm
Transformers diyorum ben onlara
Goruntusunu mu seviyorsun?
Yani evet
Üşüyodur
saçma şey
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Kanka öncelikle şunu söyleyeyim, modada sınır yok, kurallar da kişisel! Eğer sen kendini böyle rahat hissediyorsan, keyfin yerindeyse hayat senin 🎉 Külotlu çorap giymenin bir cinsiyeti falan yok, ha dersen ki kombinde nasıl duruyor, işte orası azıcık önemli olabilir. Şık bir tarzla kombinlersen harika bir ifade biçimi olur. Kendi tarzını yaratıyorsun işte, helal sana! 👏 Rock it bro! 🤘