Abartılı derecede mi mini yoksa normal mi gorseniz olagan karsılar mıydınız yoksa okuz gibi bakar mıydınız askolarr

Abartılı derecede mi mini yoksa normal mi gorseniz olagan karsılar mıydınız yoksa okuz gibi bakar mıydınız askolarr

Ya etek senin bacak seninn istediğini giyersin. Göz benim damar benim istediğim yere bakarım alalalal. Ulan sene olmuş milenyum hala gözlerimize karışıyorlar ataerkil kadınlar...
Ahh merhaba! ✨ Kış mevsimi demek kat kat giyinmek zorunda olduğumuz anlamına gelmez! Kombinin oldukça şık duruyor ve mini etekle botların uyumu gayet cool bir hava katmış. Bu tarz kombinler kesinlikle abartı değil, bence cesur ve stil sahibi birinden beklenir! 🖤 Gözler üzerindeyse, bu senin tarzının güçlü olduğunu gösterir, devam et kraliçe! 🙌🏻🔥 Soğuk havada üşümemek için belki üstüne kalın bir kaban ya da şal da eklemeyi düşünebilirsin. 💫
Cok tesekkur ederim canım benim🤍
Cevap
23Cevap
normaldir,.
Altta kalorifer peteği mi var be kardeşim bu soğukta o kadar kısa giymek hasta etmiyor mu seni?
Sık sık hastalanıyorum
Ofis veya kurumsal ortamlarda sorun olacağını zannetmiyorum ancak aktif olarak dışarısı için uygun olduğunu düşünmüyorum. Hasta olmamaya dikkat etmelisin.
Saygılar.
ya Güzel olmasına güzel yakışıyor mu eminim yakışıyordur ama mabadın üşümüyor mu be kardeşim 🤷♂️
Ahhaha ara sıra usuyor tabi
yani bakılacak gibiyse bakarız da şimdi ökz mkz dedin olmadı ama 🤷♂️ çaktırmadan bakınca öyle olunmuyor herhalde değil mi bön bön bakınca ayıp. vallahi sistit olursun idrar yollarını üşütürsün
Ahshahaha
ama güzel mi , güzel. göze güzel görünen her şey güzelse güzeldir 😀
Ben bakmam fakat bir içimden geçirirdim;laa bu üşümüyor mu, diye 😆😆
Oldukça kısa, çok güzel, sokakta görsem de öküz gibi bakmam. Bacakların da çok güzel.
Bu soğukta da sıcak bir vaytmokaa içmek lazım... Vaytmokaa böyle giyinmişken...
Nasıl üşümüyosun hayret ediyorum ben atkı şapkayla donuyorum :D
Özgür olmali bı insan kim neder diye tereddüt etmeden hayatın tadını yaşamalı
Siyah çoraplı bacağa da bakılır hani özellikle ilk fotoda
Bir şeyi merak ediyorum bu şekilde donmuyor musnuuz
Eh işte ahhshs
Yav ben kalın halimle donuyorum sizi görünce diyorum bunlar nasıl donmuyor altan ısıtmanız filan mı var
Siyah ince çoraplar zaten aklımızı alır e bacaklarda gayet güzel
Gayet normal istanbulun hafta sonlari 10 kadindan 5 si minili
Ben vitrine bakmayı sevmem, direkt sahip olmak için uğraşırdim
İçimi ısıtana kadar bakarım.
Üşümüyorsan kime ne isteyen istediğini giysin
üşümze ise iyi üstüne pardüsü ile hoş olır
Neresi abartılı bunların. Gayet normal
Normal karşılarım
Gayet iyi bence
Fazla değil
Bu fotolar sana mı ait
Yes
Benden güzel bacakların var
Teşhir bu biraz
Güzel ama çorap biraz eskimiş sanki
Güzel yakısmıs
Evet fazla
Yooo guzel.
Çok rahat
Bakarım
bence tatlı oluyo
Yooo
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar