Elbisenin altına uzun çizme giydim ama değişik gözle bakarlarmı?

Bi elbisem varda bu dizime kadar elbise altına tayt giyip uzun diz boyu çizme giydim (kapalıyım) ama çok mu değişik durur elbise çok hoşuma gitti hani uzun çizmede giysem üniversitede aceplerlermi? Zaten o tarz bi elbiseyi spor ayakkabı ile giymemde elbise zaten bana görede biraz uzun duruyor tunik gibi. Beni zorbalarlarmı ya da değişik aşağılayıcı gözle bakarlarmı?

Elbisenin altına uzun çizme giydim ama değişik gözle bakarlarmı?
Cevapla