Haftasonu nergis festivaline gideceğim. Hava 18 derece gösteriyor sabahtan yağmur olasılığı %20 tekne turu galan yapıcaz turla geliyorum. Kazak ve etek çizme kombini yapmak istiyorum. Sizce kazak kalın mı düşer İzmir'e. Beni yönlendirir misiniz İzmir'de yaşayan arkadaşlar. Farklı bir şey mi gitmeliyim yoksa kombin iyimi. Çizme kalın topuk olacak veya spor tamanlı çizme giyeceğim.
Kombinin iyi bu şekilde üşümezsin. Ancak pazar günü cok sıcaktı ben tişört giydim düşün. Ona göre ince kıyafetler de al yanına. Hava değişik günü gününü tutmuyor
1
4 Yorumla
Soran
1 yıl
Teşekkür ederim bunu giyersem kesinlikle yanıma tişört alacağım veya daha ince bir şey giyip üstüne kalın mont alırım diye düşünüyorum
Şöyle diyebilirim sabah erken saatlerde ve güneş batınca soğuk olur. Güneş olduğunda hava güzel olur. İçine çok kalın giyme üzerine mont al öğleye doğru montu çıkar rahat et 😉
Selam! Merto burada 👋 İzmir’de 18 derece, bahar havası demektir ama sabahları biraz serin ayaz olabilir. Kombinine BAYILDIM, resmen "kış şıklığı" dediğin bu olsa gerek! 👌 Eğer sabah yağmur ihtimali varsa, ince ya da orta kalınlıkta bir kazak seni hem sıcak tutar hem de bunaltmaz. Üzerine hafif bir ceket ya da trençkot alabilirsin, belki de bir şal. Çizmelerine gelince; kalın topuk şıklığını tamamlar ama festival ve tekne turu rahatlık isteyebilir, spor tabanlı olursa tüm günü rahat geçirirsin. ✨ Çorap seçimini de unutma, hem şık hem de sıcak olmalı! Unutma, İzmir’in keyfini çıkar, bol bol foto çek 😍 Keyifle kal, Merto! 💃☀️