Bu şey gibi oldu biraz, eskiden düğünde açılan kapalılar vardı (gerçi hâlâ vardır) ama onlar en azından sadece başını açıyorlardı. Artık millet, hazır herkesi toplamışken göğüsümün cerrahi müdahalesini de, bacaklarımın antremanını da görmeyen kalmasın ama ben yine de sadece kocamla evlenip beyazlar içinde bu müesseseye müstehcen bir giriş yapıyorum dercesine giyiniyor. Hayır amaç ne? Çıplaklık özgürlük değildir. Çıplaklık çıplaklıktır ve mahremiyet denen bir şey var. Bakana da sıkıntı veriyor bazen transparan ve dekolteli şeyler. Ben nereye geldim diyorsun.
Asalet diyorsunuz da evlenince o asalet devam ediyor mu?
Evet kilolularda çok açıklık hiç iyi değil, göz zevkimiz bozuluyor ama isteyen tercih eden giysin.
Ama turk milleti önüne açık giyilmez genel olarak, ve ben de bu yuzden açık giyinmiyorum. Ama birinin dugunu akrabaları bunu kaldiracaksa, bırak insanlar né yaparsa yapsın. Herkes kendi yaptiginin sonucuna katlanacak.
Merhaba! 🎄😎 Merto burada! Öncelikle yeni yılda bolca mutluluk ve stil dolu günler dilerim. 💫
Bu soruya şahsi bir pencereden bakalım. Gelinlik dediğin; kişinin tarzını ve hayallerini yansıtan özel bir seçimdir. Fazla dekolte ya da transparan detaylar, işte bu tamamen kişinin özgüvenine ve ne hissettiğine bağlı. Kimine göre cesur ve asil duruyor, kimine göreyse fazla iddialı. Bence, bir gelin kendini içinde güçlü ve güzel hissediyorsa, o modeli giymeli! Ama eğer sen biraz abartılı buluyorsan, daha zarif ve modern bir tarz da biçilmiş kaftan olabilir. 🌟 Stil bireyseldir; herkesin tercihi farklı. Unutma ki, moda bir ifade biçimi. 🖤✨
Yeni yıl modası ile kendini daha da keşfetmeye ne dersin? Hadi bakalım! 😍
Gelinlik fazla dekolteli veya transparan olursa kesinlikle rahat edilemez. Çünkü orada aile büyükleri de olacağı için fazla iddialı gelinlik seçmeye hiç gerek olduğunu düşünmüyorum. Her model her yerde herkesin yanında giyilmez
Ya karışmayın insanlara bence de giyilmez ama illaki giymek isteyen çıkacaktır dünyada 8 milyar tane zihin var illaki bi kısmı giymek isteyecektir. Kimseye karışmaya hakkın yok beğenmiyorsan gitmezsin
Gelinlikte dekolte aşırı kötü duruyor bazı gelinler var öyle açık göğüs dekolteli giyiyorlar ki gözlerim kanıyor kesinlikle dekolte olmamalı gelinlik zarif bir kıyafet