Herkesin gözü “bu ne giymiş” diye üzerinizde olunca rahatsız olur musunuz? Farklı olmak iyi ama uzaylı görmüş gibi de bakmasınlar öyle yaaa. Garip oluyor 😒 Çok abartmamak gerek tabisi farklı diye 😞
Hiç herkesin gözünü alacak kadar farklı bir kombin denediniz mi?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Denemedim ama denemek isterdim. mesela fosforlu renkleri olan bir kıyafetle dışarıda gezmek isterdim
Bunu biy kere lise çağımda müze gezisi varken yapmıştım✨🦄 Retro stilinde kombinim vardı biraj ortamda ilgi görüyoydum dfkdf
Denedm faciayla sonuçlandı
pembe tutulu etek giymistim saylanir mi
Yaaa çok tatlı 🥰💖 bence sayılmaz ama bizimkiler için her şey garip görünüyor bilemiyorum, farklı en ufak şeye itiraz ediyorlar ya genelde 🤭
o da dogru, bence de cok normal bi kombin 🤷🏻♀️
maalesef hiç yapmadim
Bizim insanların gözünü alsanda belli etmezler kıskançlıklarını ve iyi olmasını
Yapıyorum arada delilikler
Yoo almamışımdır