Kızlarr nolur bakın yüzdeki tüylerle ilgili yüzünü alanlar ya da bu konu hakkında bilgisi olanlar nolur baksınlarr:(( ?

Kızlar ben esmerim yüzümde tüyler var. Uzaktan fazla belli olmuyor güneşte ve yakında çok belli oluyor. Arada bana yaklaşanlar alnında sakal çıkmış diyorlar ve çok üzüyor bu durum :( Aldırayım dedim annem sakın elleme dedi, daha fazla çıkarmış. Annemin dedikleri de çıkıyor genelde ve pişman olmaktan korkuyorum. Bugün küçük kuzenim geldi ve abla senin yüzünde kıllar var ya erkek gibi dedi daha küçük kendisi. Ama yaklaşınca dedi bunu. Ve ben de gaza geldim aldırmak istiyorum her ne kadar annem aldırma dese de :( Okulda falan da çok dikkatini çekenler olmuş söylediler bana ya utanıyorum :( Normalde iyi kızım çok yani fotoğraflarda falan güzel çıkıyorum ama gerçekte yüzümde tüyler olduğu için itici ve çirkin gösteriyor. Yüz epilasyon aletlerine baktım braunun varmış ama pahalı biraz almam için zaman gerek ve hemen almak istiyorum. Lazer de istemiyorum iz kalabilirmiş. Ağda deneyen var mı? İnternette okudum ben bebek pudrası sürüp ağda yapabilirmişiz. Sonra da bepanthen sürersek sivilce de olmazmış. Ne yapacağımı bilmiyorum ne olur çözüm:((
Kızlarr nolur bakın yüzdeki tüylerle ilgili yüzünü alanlar ya da bu konu hakkında bilgisi olanlar nolur baksınlarr:(( ?
Cevapla