Evdeyken eşlerinizin-sevgililerinizin yanında pijamayla mı duruyorsunuz yoksa kombin yapıp mı duruyorsunuz?

Ben evli değilim ama dışarıda satılan o meşhur yünlü pijamalarla durmaya utanırım sanırım eşimin yanında😂ama normalde bütün gün o yünlü pijamalarlayım yani evlensem ne yapardım bilmiyorum zorlanırdım sanırım😂bi arkadaşım evli ve kocasının yanında pijamayla duruyor, kocası ona demiş ki bi de paçalı don giyseydin bari diye.😅Arkadaşım takmıyor, bu soğukta bütün gün iç çamaşırıyla çıplak duracak halim yok diyor. Siz eşlerinizin yanında pijamayla mı duruyorsunuz yoksa evde bile olsanız kombin yaparak mı duruyorsunuz?

Evdeyken eşlerinizin-sevgililerinizin yanında pijamayla mı duruyorsunuz yoksa kombin yapıp mı duruyorsunuz?
Cevapla