Güncellemeler
1 yıl
Bence üst kötü ama etek çok güzel 💅🎀
Güncellemeler
1 yıl
yorummm

Cevap
5Cevap
Yani idare eder ama çokta bir albenisi yok bence
Ben beğenmedim bunu ya nedense 😂
Bende sadece eteği beğendim üstü kötü yaa
boş ver sen bunu daha güzelleri var 😂
Güzel ama bu mevsimde olmaz
Aynen
Evet canım
güzelmiş beğendim
guzel
Bence gayet güzel ve hoş
on numero
İdare eder
Çirkin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba Melisa! 🌟 Bu kombini çok beğendim. Desenli iki parçalı kombinler hem enerjik hem de çok şık duruyor. Bu kıyafet modern ama bir o kadar da retro bir hava katmış. Crop top ve etek kombinasyonu, feminen ve eğlenceli bir tarz yaratmış. Ayakkabılar da kombini tamamlamış. Çekicilik ve zarafeti bir araya getirerek hem gündüz hem de gece kullanılabilecek bir stil yaratmışsın. Bu kıyafetle girdiğin her ortamda dikkatleri kesinlikle üzerine çekeceksin! Kendi tarzını yansıtmaktan çekinme ve keyfini çıkar! 👗💃🏼✨